FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUE TAL O DOMINGO

3 participantes

QUE TAL O DOMINGO Empty QUE TAL O DOMINGO

Mensaje  CarouKite Dom Nov 02, 2008 10:43 pm

Arrow E QUE!!, ¿¿ O FINAL ENTROU ALJO DE VENTO??....EU O FINAL FOIME INPOSIBLE IR A NAVEGAR. TIBEN UNHA DESPEDIDA DE SOLTEIRO,,,,,E RESACA NON ME DIXOU IR...
PARECE QUE FIXO UN BO DIA. NON SEI . HABER QUE ME CONTADES..... drunken

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
CarouKite
CarouKite

QUE TAL O DOMINGO Empty NE AGUIEIRA

Mensaje  MARCEKITE Lun Nov 03, 2008 9:43 am

TIVEMOS UN DIA MOI BO, SANTI E EU NOS METIMOS AS 13:30 E NON SAIMOS DA AUGA HASTA 16:30 Very Happy ,3 HORAS A CAÑON SIN PARAR DE NAVEGAR. ESO SI A AUGA ESTABA COMO O XEO CANDO SAIN NON SENTIA O CORPO.PERO VALEU A PENA PORQUE NO RIO ESTABA IMPRESIONANTE PRA FREESTYLE, CA MEDIA MAREA E O MAR COMO UN ESPELLO.ESTIVERON POR ALI O TRIPI,JOSE MANUEL,O PRESI,JUAN E ALGUN MAIS DE FORA. O DICHO UN DIAZO cheers .
MARCEKITE
MARCEKITE

QUE TAL O DOMINGO Empty Re: QUE TAL O DOMINGO

Mensaje  CarouKite Lun Nov 03, 2008 9:38 pm

Arrow joder, que envidia, cas ganas que tiña , e o final nada. o malo e que a saber cando volvera a entrar o vento, por que o wingguru ultimamente non se lle pode facer moito caso (non da unha).... e o presi que??. ainda se acorda de como se naveja,,,jajaja.
bueno, habiamos de quedar un dia para falar de aljuns temitas relacinados co clube...
alien Veña, un saudo pa toda a peña!!! Like a Star @ heaven --suso-- Like a Star @ heaven
CarouKite
CarouKite

Mensaje  Juan* Mar Nov 04, 2008 12:45 am

o presi pasalle coma o raposo, perdeu as forzas, pero non as mañas jeje, trouxo para a praia os paus de golf, pero olvidouselle a tabla jeje, a verdade e que estuvo unha tarde moi boa e os que se foron para o fondo hincharonse a navegar.

Juan*

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado