DOMINGO
+2
Santi
ojuevo
6 participantes
Página 1 de 1.
DOMINGO
SI ASERTA A PREVISIÓN O DOMINGO PINTA DE PUTA MADRE PARA A LAJOA. E PLEAMAR ÁS 12 DA MAÑAN, E DAN CHUVIA DISPOIS DO MEDIODÍA. PODESE LIAR UNHA BOA, PORQUE VENTO DAN BASTANTE. NUNCA PENSEI QUE UNHA 7 METROS PODÍASE USAR TANTO. ONTE OUTRA VES CON ELA, E DESDE QUE A COMPREI SÓ USEI UN DÍA 11, O RESTO CA PEQUENA.
O XOVES DAN NORTES, QUEN SE ANIMA?
O XOVES DAN NORTES, QUEN SE ANIMA?
ojuevo- Mensajes : 305
Bo Nadal
Os de sempre...quen se vai animar, conta comigo.
BO NADAL a todos rapaces.....hoxe comezo as vacations....si xa sei...vivo que te cagas......pero a vos non vos vai nada mal tampouco.....así que ninguén abra a boca que hai para todos...ja,ja,ja...
BO NADAL a todos rapaces.....hoxe comezo as vacations....si xa sei...vivo que te cagas......pero a vos non vos vai nada mal tampouco.....así que ninguén abra a boca que hai para todos...ja,ja,ja...
Santi- Mensajes : 154
Re: DOMINGO
eu tamen vou o domingo a lagoa,,,
o xoves non sei si chegarei tarde a galicia...
eu quero ser profesor... manda carallo,,,
o xoves non sei si chegarei tarde a galicia...
eu quero ser profesor... manda carallo,,,
Louis- Mensajes : 45
Ei, estou sin telefono.Rompeume todo. Esto é un "equinosio", jajaja. O domingo a previ sije pintando guai, asique eu paso de salir o Sabado. O domingo as 11 estarei na lajoa. Podíamos casar uns chorlitejos desos e fasemolos ali a brasa. Non estarán bos?
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!! Esto vai para a mona do Muradan. O Domingo quero probar a Conexiña esa, voulle enseñar eu o que é unha boa sanoria.
Non sei se poderei ir o domingo . Estas navidades puxeronse un pouco tristes , onte enterramos o meu sojro , despois de una enfermedade rapida e fulminante . En un mes foisenos . De todas maneiras , se podo eime de acercar e vemonos na lajoa si a previson non cambia .
Felices festas a todos se non volas poido dar persoalmente
Nota:
Se a sanoria e proprocinal a ojuevo ......a conexiña noi vai ter nin para limpar os dentes !!!!
Muros POwer !!!!
Felices festas a todos se non volas poido dar persoalmente
Nota:
Se a sanoria e proprocinal a ojuevo ......a conexiña noi vai ter nin para limpar os dentes !!!!
Muros POwer !!!!
Pacuco- Mensajes : 176
Sintoo Pacuco, espero que o Nadal sirva para recuperarvos. Unha aperta tío.
Muchas gracias Santi .
Aunque es un poco dificil precisamente por el tipo de fiestas que son . Esperemos que con los nietos y sobrinos por el medio , sean mas llevaderas ,especialmente para mi suegra y mi mujer .
A ver si puedo acercarme el domingo a navegar .....
Aunque es un poco dificil precisamente por el tipo de fiestas que son . Esperemos que con los nietos y sobrinos por el medio , sean mas llevaderas ,especialmente para mi suegra y mi mujer .
A ver si puedo acercarme el domingo a navegar .....
Sintoo, Pacuco.
Putos torneos de fubol de Nadal.
Non jodín onte a puta perna dereita!!!!!. O máis sejuro que sexa unha rotura de fibras, asique a tomar por culo o Domingo e toda a puta semana. Bue, si non me recupero, levarei a camara e sacareivos unha fotiñas, ainda que vou botar esos 3 dias na cama sin moverme. Bue, onte estiven co dentista e xa o avisei que mais sejuri non puidera ir no barco, xa que non me podo ajachar nin nada. Xa pedira media mañan libre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUTO FUBOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Non jodín onte a puta perna dereita!!!!!. O máis sejuro que sexa unha rotura de fibras, asique a tomar por culo o Domingo e toda a puta semana. Bue, si non me recupero, levarei a camara e sacareivos unha fotiñas, ainda que vou botar esos 3 dias na cama sin moverme. Bue, onte estiven co dentista e xa o avisei que mais sejuri non puidera ir no barco, xa que non me podo ajachar nin nada. Xa pedira media mañan libre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUTO FUBOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
carnota
haber non quedamos as 10:30
MARCEKITE- Mensajes : 113
carnota
jefry animaste a vir a carnota
MARCEKITE- Mensajes : 113
pacocu, sinto. un abrazo para ti a tua familia
EL PRESI- Mensajes : 28
buenoooooooo, xa che cambie o nombre pacuco, ainda que o outro non queda mal, ja ja
EL PRESI- Mensajes : 28
gracias presi . Non te vou a ter en conta o cambio de nome .
Por certo , o domingo foi un fracaso . En boca do ria non oubo vento . Tivemos q ir a repoñer forzas e un pouco de calor despois de papar frio ali metidos caendo as cometas .
E despois de comer , por jolosos , en lugar de quedar en area maior e aproveitar ata ultima hora da tarde ali , fomos a abelleira e.....¡ chukulun ! nada de vento na praia . ¡ala ! outra sesion de cafes ! . Foi unha pena , outra vez sera .
Por certo , ojuevo , como foi onte na Ladeira ? oubo ou non Wave Jam Session ?
Por certo , o domingo foi un fracaso . En boca do ria non oubo vento . Tivemos q ir a repoñer forzas e un pouco de calor despois de papar frio ali metidos caendo as cometas .
E despois de comer , por jolosos , en lugar de quedar en area maior e aproveitar ata ultima hora da tarde ali , fomos a abelleira e.....¡ chukulun ! nada de vento na praia . ¡ala ! outra sesion de cafes ! . Foi unha pena , outra vez sera .
Por certo , ojuevo , como foi onte na Ladeira ? oubo ou non Wave Jam Session ?
Houbo Jam, pero de freestyle, o vento estaba moi sur e alí entra moi do mar, así que pillar tombos estaba chungo, anque eu metinme ca RRD de Abel e paseino teta...trassssssluchada nui.....lévovos 7 de vantaxe, así que ide espabilando, son o novo rei da trasluchada.....explícovos o truco:
Co windsurf pasei moitos anos antes de poder trasluchar, poiuco despois de nós empezar co kite fun o home máis feliz do mundo cando me pillei unha bidireccional, pero logo apareceron as de surf....que putada volver a trasluchar....buueno, céntrome, o que deberiades facer todos se queredes chegar a trasluchar ca tabla de surf é o que fixen eu......pillarvos unha 4,7 antes de comprar unha 5,8 ja,ja,ja...
Por certo Feliz Aninovo con moito vento e moitos tombos.....
Co windsurf pasei moitos anos antes de poder trasluchar, poiuco despois de nós empezar co kite fun o home máis feliz do mundo cando me pillei unha bidireccional, pero logo apareceron as de surf....que putada volver a trasluchar....buueno, céntrome, o que deberiades facer todos se queredes chegar a trasluchar ca tabla de surf é o que fixen eu......pillarvos unha 4,7 antes de comprar unha 5,8 ja,ja,ja...
Por certo Feliz Aninovo con moito vento e moitos tombos.....
QUE TABLA RRD PROBACHES, A Q LEVABA ABEL O OUTRO DIA DE 6,2 SIN STRAPS OU A DE RRD WAVE DE SERIE ?
Página 1 de 1.