Norte en Carnota
5 participantes
Página 1 de 1.
Norte en Carnota
Ayer a entre 16:30-17:00 entro Norte en Carnota . No habia casi ola pero estaba el dia precioso .
Aunque luego se puso un poquito racheado, nos dio para un baño divertido a Polo y a mi , con sol y con el mar con un color espectacular, parecia un dia de Julio / Agosto . Mientras, en louro y Lariño estaba calma chicha .
No os di el toque por que era ya un poco tarde .
Espero que en Aguieira entrara y pudierais tener un buen baño .
Nos vemos en el mar .
Aunque luego se puso un poquito racheado, nos dio para un baño divertido a Polo y a mi , con sol y con el mar con un color espectacular, parecia un dia de Julio / Agosto . Mientras, en louro y Lariño estaba calma chicha .
No os di el toque por que era ya un poco tarde .
Espero que en Aguieira entrara y pudierais tener un buen baño .
Nos vemos en el mar .
Pacuco- Mensajes : 176
DOMINGO PERFECTO
Na aguieira entrou para 13 m. xa pola mañan, e navegamos Santi e eu 1 hora, logo calmou e as 18:00 entrou a cañon para 9 m. Estaba moi estable o malo e que habia moito trafico.
Onte foi todo o contrario racheadisimo, entraban rachas de 30 nudos e logo quedabase en 10 , eu vendo o percal xa non me metin, pero o Lois e o juevo ivan a tombos...
Onte foi todo o contrario racheadisimo, entraban rachas de 30 nudos e logo quedabase en 10 , eu vendo o percal xa non me metin, pero o Lois e o juevo ivan a tombos...
MARCEKITE- Mensajes : 113
Re: Norte en Carnota
"Non avisei porque era tarde"
Tes un collóns de carallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tes un collóns de carallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ojuevo- Mensajes : 305
A ver Pacucov, temos que ir decidindo a onde imos buscar tombos con NE...eu agora que son caravanaman, vou onde sexa...
Santi- Mensajes : 154
Juevo .....si vos chamo as 5 pm e rola a nordeste mentras estades de camiño , cousa que era o mais normal pola prevision que habia , despois teño que oirche rosmando : " Sejuro que no Ajieira ajora entraba , bla, bla bla ..."
Si fora pola mañan ou as duas da tarde .,pero as 5....., non pensei que vos valese a pena .
Santi ,
cando queiras facemos unha excursion a buscar tombos ....pero temos que planiicalo con antelacion si vamos ca idea de dormir fora .
Por certo , despois de navejar estos 2 meses con sur , mar de fondo revolto, e caendo unha trasluchada si outra tamen , o domingo, co mar mais tranqulo , fixen cerca de 8 trasluchadas seguidas para os dous lados sin caer ....
Vamos lento pero millorando pouco a pouco . O tema e cando esta o mar picado....pero todo chejara.
Si fora pola mañan ou as duas da tarde .,pero as 5....., non pensei que vos valese a pena .
Santi ,
cando queiras facemos unha excursion a buscar tombos ....pero temos que planiicalo con antelacion si vamos ca idea de dormir fora .
Por certo , despois de navejar estos 2 meses con sur , mar de fondo revolto, e caendo unha trasluchada si outra tamen , o domingo, co mar mais tranqulo , fixen cerca de 8 trasluchadas seguidas para os dous lados sin caer ....
Vamos lento pero millorando pouco a pouco . O tema e cando esta o mar picado....pero todo chejara.
Si señor!!! agora imos ter que facer un campionato de trasluchadas, estas feito un campión....pero non te preocupes co de que saían máis os días de mar plato...iso pásanos a todos. Tampouco fai falta planificar tanto, con ir a Traba ou Rostro vale, pero tampouco estaría mal baixar algún día a Viana ou Esposende
Santi- Mensajes : 154
cando vaiades a TRABA ou Rostro avisar que eu apuntome e facemos o campionato de trasluchadas ,...eu xa estou perfecionando a virada por proa xa vos contarei....
javier- Mensajes : 22
Javier ,
no vale avasallar . Nosotros estamos aprendiendo el abecedario y tu ya leyendo el Quijote ...
Busca rivales de tu nivel para competir .Eso no quita que estaremso encantados de navegar contigo como siempre .
Si vamos por alli arriba no dudes que te damos el toque
Saludos
no vale avasallar . Nosotros estamos aprendiendo el abecedario y tu ya leyendo el Quijote ...
Busca rivales de tu nivel para competir .Eso no quita que estaremso encantados de navegar contigo como siempre .
Si vamos por alli arriba no dudes que te damos el toque
Saludos
jajaj Pacuco, enviame tu tlf para que contactar cuando vaya por la zona
deadmanic@gmail.com
deadmanic@gmail.com
javier- Mensajes : 22
Página 1 de 1.