MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO
+4
ojuevo
Santi
CarouKite
AUGASSANTAS
8 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO
CO GALLO DA PRESENTACIÓN DO CLUBE AUGASSANTAS KITE & SUP CONVIDOVOS A TODOS A VISITAR A MARIÑA O ÚLTIMO FIN DE SEMANA DE OUTUBRO.
[i]
http://augassantas.wordpress.com
EN ESTE LINK VEREDES A NOSA IDEA, MAIS QUERO CONTAR CON TODOLOS RAIDERS GALEGOS NESA FIN DE SEMANA E MONTAR UNHA FESTA E UNHA BOA NAVEGADA.
UNHA APERTA
ESTAMOS MIRANDO DE FACER UNHA COMIDA POPULAR, ETC ETC ASI QUE POR FAVOR CONFIRMADE ASISTENCIA PARA SABER CANTOS PORCOS MATAR PARA O CHURRASCO........
CONVIDADE A TODA A XENTE QUE POIDADES E QUE SE APUNTEN EN ESTE EMAIL.
oscargarcia.alonso@gmail.com
http://picasaweb.google.com/oscargarcia.alonso/LOGO
[i]
http://augassantas.wordpress.com
EN ESTE LINK VEREDES A NOSA IDEA, MAIS QUERO CONTAR CON TODOLOS RAIDERS GALEGOS NESA FIN DE SEMANA E MONTAR UNHA FESTA E UNHA BOA NAVEGADA.
UNHA APERTA
ESTAMOS MIRANDO DE FACER UNHA COMIDA POPULAR, ETC ETC ASI QUE POR FAVOR CONFIRMADE ASISTENCIA PARA SABER CANTOS PORCOS MATAR PARA O CHURRASCO........
CONVIDADE A TODA A XENTE QUE POIDADES E QUE SE APUNTEN EN ESTE EMAIL.
oscargarcia.alonso@gmail.com
http://picasaweb.google.com/oscargarcia.alonso/LOGO
Última edición por AUGASSANTAS el Lun Sep 28, 2009 10:43 pm, editado 4 veces
Re: MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO
bos dias, primeiro dar a emhora por ese proxecto, falta xente para promocionar este deporte. dende o noso club vos mandamos un cordial saudo...
CarouKite- Mensajes : 177
No norte tamén hai vida
Parabéns polo clube, eu se podo tentarei estar, temos un colega de Foz que fai kite, anque agora, está en Texas currando. Eu se podo arrincarei ca caravana esa fin de semana. A ver Fillos do Vento, quen se apunta..??
Santi- Mensajes : 154
Teremos que ir, non vaia ser que maten os porcos en valde
Eu tamen me apunto
Eu tamen me apunto
CarouKite- Mensajes : 177
Eu apuntome. E teremos que levar unhas sardiñiñas de Portosín mais un licor dese da serra, non? O mais sejuro e que xa poida ir o Venres.
ojuevo- Mensajes : 305
HAI DUROOOOOOOO
ojuevo escribió:Eu apuntome. E teremos que levar unhas sardiñiñas de Portosín mais un licor dese da serra, non? O mais sejuro e que xa poida ir o Venres.
ARRIBA PORTOSIN, ESAS SARDIÑAS SERAN BENVIDAS. PODES CONVIDAR A TODA A XENTE QUE QUEIRAS, KITERS,SURFERS ETC ETC XA QUE A FESTA TEN QUE SER MEMORABLE.TODOS OS KITERS GALEGOS EN CONTACTO, ESO PODE SER MOI BO.GRAZAS MEU, E GRAZAS A ESTE MAGNIFICO FORO,
Non teremos que leva-los quads para a ruta 4x4, non? Vou ir carjado para lujo!!!!
QUAD
A RUTA 4X4 FANA OS ORRECAMIÑOS 4X4 ,E O PRESIDENTE E MEU IRMÁN E FACEMOS TODO ISTO POIS PARA DAR A COÑECER O KITE NA ZONA AO MESMO TEMPO CA PROBA QUE ORGANIZAN ELES QUE MONTAN UNHA FESTA DE CARALLO, ASI QUE MIRA, DUAS AO PREZO DUNHA.............ojuevo escribió:Non teremos que leva-los quads para a ruta 4x4, non? Vou ir carjado para lujo!!!!
ENTRA NO NOSO BLOG E TES UN ENLACE AOS CORRECAMIÑOS, GUSTARACHE.
GRAZAS MEU
Comida, festa & KITE...uffff eu apuntomeee... un saudo a pasalo ben que e do que se trata...
Jefry_j- Mensajes : 110
Á Mariña
Do licor café ocúpome eu, por iso non hai fallo. Incluso podemos levar unha selección do da Serra e outro recén importado de Verín, xunta con licor de chocolate ou de limón. Das sardiñas ocúpase o Juevo. Temos que levar asador?? Jefry, non sei se haberá que levar un pulpiño para facer á brasa....
Marce, que...? maniféstate. Lois, dende Madrid...quédache a man ou non? zoilo, Brais...e a tropa de Santiago que? veña, que hai que armar unha boa.
Por certo, xa que facedes clube, ide pensando en convocar un campionato para o ano. Tedes que chamar á Federación Galega de Vela, federar o clube, e presentar as datas antes de que remate outubro.
Marce, que...? maniféstate. Lois, dende Madrid...quédache a man ou non? zoilo, Brais...e a tropa de Santiago que? veña, que hai que armar unha boa.
Por certo, xa que facedes clube, ide pensando en convocar un campionato para o ano. Tedes que chamar á Federación Galega de Vela, federar o clube, e presentar as datas antes de que remate outubro.
Santi escribió:Do licor café ocúpome eu, por iso non hai fallo. Incluso podemos levar unha selección do da Serra e outro recén importado de Verín, xunta con licor de chocolate ou de limón. Das sardiñas ocúpase o Juevo. Temos que levar asador?? Jefry, non sei se haberá que levar un pulpiño para facer á brasa....
Descoida meu,o polbo a grella e unha das miñas especialidades,e o do licor pode ser(bueno vai ser) a ostia, o de federarnos.................XA ESTA EN MARCHA, contaba na presentación anuncialo para asi poder facer campionatos en Galiza conxunto con vós,asi que queda dito,a nova e que falei coa Federación e esta todo en marcha.Asi mesmo, a vós que xa levades mais tempo co clube, por favor, calquer consello sera benvido.
Anunciovos tamen que hoxe mesmo falei cos creadores da nosa web e quero contar con todos vos para facer desta web un referente non so en Galicia,contamos cunha riqueza natural inigualable e temos que aferrarnos a ela e darnos a coñecer.
A toda pastilla
Xa vexo que na Mariña non andades con lerias, a esta velocidade menuda que ides montar cando sexa do campionato, lástima que estemos a case tres horas de camiño, que molaba montar máis historias xuntos. Xa falaremos esa última finde de outubro.
Suso, vai preparando a caravana, que imos de novo de movida, a ver se a miña para aquela xa ten cortinas, ja,ja,ja.....
Suso, vai preparando a caravana, que imos de novo de movida, a ver se a miña para aquela xa ten cortinas, ja,ja,ja.....
Bueno tres horas...........se che conto que levo un ano facendo 700 km os venres e outros tantos os domingos para poder surfear e navegar que dis?Santi escribió:Xa vexo que na Mariña non andades con lerias, a esta velocidade menuda que ides montar cando sexa do campionato, lástima que estemos a case tres horas de camiño, que molaba montar máis historias xuntos. Xa falaremos esa última finde de outubro.
Como cho conto meu, todos todos os fins de semana, por iso que o da carrretera xa me da igual,cando esteamos ahi e haxa vento no teu spot conta conmigo para o que sexa
bufff
Buenooooo eu tamén tiven as miñas épocas de trotamundos, pero agora estou de novo establecido na nosa ría e estou encantado, aquí entra N, NW, NE, SW, S todos como máximo a media hora de camiño. Xa ves, mellor,...Tarifa, anque o vento e moito máis racheado e tes que pedir permiso para poder pasar.
Santi escribió:Buenooooo eu tamén tiven as miñas épocas de trotamundos, pero agora estou de novo establecido na nosa ría e estou encantado, aquí entra N, NW, NE, SW, S todos como máximo a media hora de camiño. Xa ves, mellor,...Tarifa, anque o vento e moito máis racheado e tes que pedir permiso para poder pasar.
SANTI TI ERES DOS FILLOS DO VENTO, TEDES BANNER PARA POÑELO NO BLOG E MAIS ADIANTE CANDO ESTEA NA PAXINA?
QUE CHE PARECE DE FACER UNHA REGATA SOCIAL DE INAUGURACION PARA O CLUBE?
Eu vou,,, o ultimo de outubre podo ir,,,,
que xa me perdin moitas,,,
veña un saudo...
veña un saudo...
Louis- Mensajes : 45
Louis escribió:Eu vou,,, o ultimo de outubre podo ir,,,,
veña un saudo...
Encantado Louis, creo que os kiters galegos merecemonos estas festas,agora a traballar para conseguir sponsors e nos so teñamos que poñer as ganas de navegar e pasar un fin de semana caralludo
Porque non creades un evento no facebook ese, que eso leo moita xente. Eu no noso campionato fixeno e mirouno bastante xente.
K pasa, Madriles!!!!!! pero desta ves vouvos cobrar por dormir no meu chalet!!!!!!!!!!!!
Xa che reparei mais ou menos a barra, teño k probar e ver si queda asi ou a modifico.
Este finde entra S a cañon!!!!! toca ir a praticarlle as maniobras a Abelleira ou a lajoa, non? Ainda k eu teño unha puta boda o Sabado
K pasa, Madriles!!!!!! pero desta ves vouvos cobrar por dormir no meu chalet!!!!!!!!!!!!
Xa che reparei mais ou menos a barra, teño k probar e ver si queda asi ou a modifico.
Este finde entra S a cañon!!!!! toca ir a praticarlle as maniobras a Abelleira ou a lajoa, non? Ainda k eu teño unha puta boda o Sabado
ojuevo escribió:Porque non creades un evento no facebook ese, que eso leo moita xente. Eu no noso campionato fixeno e mirouno bastante xente.
[b]Si farei o da movida do Facebook a ver como vai,que che parece a historia da regata social? Eu penso que pode ter unha boa aceptación e adermais da espectacularidade das cometas, temos que dar caña e meter a mais xente na auga.
..
O da regata social parece boa idea, pero podes concretar un pouco máis? na outra mensaxe falabas dunha travesía, sería iso? normalmente resultan moi ben, moita xente na auga e máis xente en terra mirando que coño son aquelas cousas que nos invaden a ría?...ja,ja,....
Juevo, non vaias á voda tío, cantas veces casaches este verán oh? hai que ir á lagoa de Carnota a sacar dunha vez o KGB e o Slim, se non eu retírome (bueno... xa o pensarei...)
Lois, xa viches que cambian a data para a primeira finde de novembro...podes pasarte?
Juevo, non vaias á voda tío, cantas veces casaches este verán oh? hai que ir á lagoa de Carnota a sacar dunha vez o KGB e o Slim, se non eu retírome (bueno... xa o pensarei...)
Lois, xa viches que cambian a data para a primeira finde de novembro...podes pasarte?
[b]BUENO , PRIMEIRO AGRADECERVOS TODA A AXUDA QUE ME ESTADES DANDO XA QUE SEN OS VOSOS COMENTARIOS ESTANCARIAME UN POUCO.TEÑO UN PLAN ( DIRIA McGUIVER) TRAVESIA POLAS PRAIS DE BARREIROS, QUE SERIA (SE O VENTO ACOMPAÑA CLARO, DENDE A PRAIA DE REINANTE ATA A RIA DE FOZ), O SABADO, E O DOMINGO CONCENTRACION DE FRESTYLE NA RIA DE RIBADEO. COMO O VEDES? SE ESTO SE LEVA A CABO, POÑEREIME A SACO AS PILAS PARA BUSCAR PASTA DE ONDE SEXA PARA QUE OS KITERS NON TEÑAN QUE PAGAR COMIDA E LIARA ALGUN BARETO PARA QUE NOS POÑA VIDEOS E PRECIO NAS COPAS,QUE VOS PARECE?[/i]Santi escribió:O da regata social parece boa idea, pero podes concretar un pouco máis? na outra mensaxe falabas dunha travesía, sería iso? normalmente resultan moi ben, moita xente na auga e máis xente en terra mirando que coño son aquelas cousas que nos invaden a ría?...ja,ja,....
POR CERTO SANTI, TEDES UN BANNER DE FILLOS DO VENTO?SENON E SE QUERES CLARO PODO FACER UN CO VOSO LOGO E POÑELO NO NOSO BLOG E MAIS ADIANTE NA PÁXINA.qUE ME DIS?
FESTA NA MARIÑA
QUE HAY FESTA, E NON AVISADES O TESORERO DO CLUB,UN RESPETO A XERARQUIA JEJEJE..
EU APUNTOME A TODO, TRAVESIA, FREESTYLE SI HAY QUE LEVAR O QUAD TAMEN, O QUE FAJA FALTA.
ANTE TODO TEMOS QUE APOLLARNOS TODOS NO MUNDO DO KITE PARA QUE NOS TOMEN EN SERIO NA FGVELA.
AUGASSANTAS NON DUDES EN POLLERTE EN CONTACTO CON NOS PARA CALQUERA COUSA QUE CHE FAGA FALTA O NOSO EMILIO
E fillosdovento@yahoo.es.
EU APUNTOME A TODO, TRAVESIA, FREESTYLE SI HAY QUE LEVAR O QUAD TAMEN, O QUE FAJA FALTA.
ANTE TODO TEMOS QUE APOLLARNOS TODOS NO MUNDO DO KITE PARA QUE NOS TOMEN EN SERIO NA FGVELA.
AUGASSANTAS NON DUDES EN POLLERTE EN CONTACTO CON NOS PARA CALQUERA COUSA QUE CHE FAGA FALTA O NOSO EMILIO
MARCEKITE- Mensajes : 113
[b]AHI DUROOOOOOOO QUE SE VEXA QUEN MANDA....BUENO DESPOIS DE TODOS OS PROBLEMAS TROCOS E TAL, AHI VAI UN AVANCE DO PROGRAMA,QUE PODE VARIAR (ESPEREMOS QUE NON)[/color]MARCEKITE escribió:QUE HAY FESTA, E NON AVISADES O TESORERO DO CLUB,UN RESPETO A XERARQUIA JEJEJE..
[color=blue]1---O VENRES DIA 6 FAISE A PRESENTACIÓN DO EVENTO CONXUNTAMENTE CO CLUBE OS CORRECAMIÑOS 4X4,XA QUE FAREMOS ACTIVIDADES CONXUNTAS.
2---O SÁBADO POLA MAÑA(NON MOI CEDO DEPENDE DA FESTA E DA MAREA......)RECIBIMENTO DOS INSCRITOS,PRESENTACIONS ETC,(DIGO INSCRITOS XA QUE O QUE QUERO FACER E UN AGASALLO PARA CADA UN DELES (1ªSORPRESA).
[color=blue]
3---TRAVESIA DUNS 5 KM DENDE A PRAIA DE REINANTE A RIA DE FOZ(SE O VENTO E DE COMPOÑENTE N OU NE, QUE SON OS QUE MAIS PETAN POR AQUI,PERO SE E NW OU SW SERA DENDE A RIA DE FOZ A PRAIA DE REINANTE) ACOMPAÑARANOS 30 MOTOS DE AUGA XA QUE FAREMOS UNHA CONCENTRACION CONXUNTA CON ELES.
4----COMIDA E BEBIDA.....IMPORTANTE.......
5---FESTA DE NOITE E O QUE QUEIRA QUE DURMA......
6--- O DOMINGO POLA MAÑA FESTA EN RIBADEO E SESION DE FRESTYLE......
ESTO E O AVANCE,AGORA TOCAME EXPRIMIR OS MIOLOS E CONXUNTALO TODO...
QUE VOS PARECE?
Santi escribió:Do licor café ocúpome eu, por iso non hai fallo. Incluso podemos levar unha selección do da Serra e outro recén importado de Verín, xunta con licor de chocolate ou de limón. Das sardiñas ocúpase o Juevo. Temos que levar asador?? Jefry, non sei se haberá que levar un pulpiño para facer á brasa....
Santi, botalle un ollo ao meu blog, teño unha sorpresa para vos,FILLOS DO VENTO
Página 1 de 2. • 1, 2