MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO PROPOSTA ABERTA.........IMPORTANTE
+4
CarouKite
luisinho
Santi
AUGASSANTAS
8 participantes
Página 1 de 1.
MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO PROPOSTA ABERTA.........IMPORTANTE
AMIGOS, DEBIDO O EXITO QUE ESTA TENDO ESTOS DIAS O BLOG,OS FOROS,EMAIL,ETC QUE VOS PARACE SE MONTAMOS UNHA REGATA SOCIAL O FIN DE SEMANA DA INAUGURACIÓN DO CLUBE.
CONTO CO APOIO DO CONCELLO DE BARREIROS E DEMAIS COLABORADORES, PODERIAMOS FACER UN DOWWIND POLA COSTA DE BARREIROS. QUE VOS PARECE?
CONTO CO APOIO DO CONCELLO DE BARREIROS E DEMAIS COLABORADORES, PODERIAMOS FACER UN DOWWIND POLA COSTA DE BARREIROS. QUE VOS PARECE?
..
Por min estupendo, nós xa organizamos varios aquí e son un éxito. Que comente Suso que é sempre o principal promotor das travesías.
Santi- Mensajes : 154
Re: MEETING RIA DE FOZ_BARREIROS E RIBADEO PROPOSTA ABERTA.........IMPORTANTE
para cuando seria ??? tengo ganas de ir por ai arriba
salu2
salu2
luisinho- Mensajes : 2
luisinho escribió:para cuando seria ??? tengo ganas de ir por ai arriba
salu2
OLA LUIS,SERA O FIN DE SEMANA DO 6 AO 8 DE NOVEMBRO,HABERA MOITAS ACTIVIDADES, AGASALLOS,SORPRESAS ETC SE DECIDES VIR, POR FAVOR PARA PODER FACERCHE A TI E A TODOS OS QUE VEÑAN UN AGASALLO PERSONALIZADO,APUNTATE OU BEN NO BLOG OU NO EMAIL.
si a verdade e que sempre son todo un exito, nos cando as organizamos sempre procuramos ter a mellor prediccion posible, por iso sempre avisamos con moi pouco tempo de antelación.O mais importante e ter sempre algunha embarcacion de apoio, sexa (barco, moto,submarino). o seguinte mais importante e que saiban por donde deben de realzar a cometa e que coñezan perfectamente o funcionamento da mesma..despois tamen informar a todos os participante das zoas que poidan estar desventadas. e dos posibles riscos que poidan afrontar..... penso que esto e o mais fundamental.
tamen decir, que en todas as travesias que organizamos tivemos todo tipo de percances.. desde romperlle unha linea a unha cometa do trinke,soltarse algun footstraps no medio da marea,etc... pode pasar de todo o mesmo tempo que non pasa nada.
con esto tamen decir que e mellor maneira de disfrutar de este deporte conxuntamente, e que PENSO QUE FALO EN NOME DE TODO O CLUB cando digo que podedes contar con nos para o que faga falta.
PARA CALQUER COUSA
e-mail susokite@terra.es
tlf 606 443390
UN SAUDO --SUSO--
tamen decir, que en todas as travesias que organizamos tivemos todo tipo de percances.. desde romperlle unha linea a unha cometa do trinke,soltarse algun footstraps no medio da marea,etc... pode pasar de todo o mesmo tempo que non pasa nada.
con esto tamen decir que e mellor maneira de disfrutar de este deporte conxuntamente, e que PENSO QUE FALO EN NOME DE TODO O CLUB cando digo que podedes contar con nos para o que faga falta.
PARA CALQUER COUSA
e-mail susokite@terra.es
tlf 606 443390
UN SAUDO --SUSO--
Última edición por CarouKite el Vie Oct 02, 2009 12:47 am, editado 1 vez
CarouKite- Mensajes : 177
SI MEU SEMPRE HAI DE TODO.E CERTO QUE É MOITO O QUE FALTA PERO CONTOVOS.FACEMOLA CONXUNTA COA ROTA 4X4 QUE SE ORGANIZA NA ZONA,E FAREMODS UNHA CONCENTRACION DE MOTOS DE AUGA SEICA UNHAS 40, TEREMOS TRES ZODIAC AO NOSO DISPOR DE APOIO E AMBULANCIAS EN TERRA. EN BREVE COLGAREI PLANOS,MAPAS E DEMAIS DATOS IMPORTANTES PARA A TRAVESA. GRAZAS MEU SEMPRE A AXUDA E IMPORTANTE E MAIS DE XENTE COMA TI QUE SABES BEN DO QUE FALAS,AGARDOVOS AQUI CON GANAS.CarouKite escribió:si a verdade e que sempre son todo un exito, nos cando as organizamos sempre procuramos ter a mellor prediccion posible, por iso sempre avisamos con moi pouco tempo de antelación.O mais importante e ter sempre algunha embarcacion de apoio, sexa (barco, moto,submarino). o seguinte mais importante e que saiban por donde deben de realzar a cometa e que coñezan perfectamente o funcionamento da mesma..despois tamen informar a todos os participante das zoas que poidan estar desventadas. e dos posibles riscos que poidan afrontar..... penso que esto e o mais fundamental.
tamen decir, que en todas as travesias que organizamos tivemos todo tipo de percances.. desde romperlle unha linea a unha cometa do trinke,soltarse algun footstraps no medio da marea,etc...en esta ultima que fixemos algun personajillo tamen lle cortou as lineas facendo unha maniobra un pouco extraña....
.
O que está claro, é que embarcacións de apoio non van faltar, rediós!!! podemos ir ata Irlanda. POr certo, queres que nos apuntemos igual no teu correo ou vale con confirmarcho aquí? EU VOUUUUU......
Santi prefiro por email para TER o nome e preparar agasallos individuáis. E personalizados xa Che explicarei vai ser boaSanti escribió:O que está claro, é que embarcacións de apoio non van faltar, rediós!!! podemos ir ata Irlanda. POr certo, queres que nos apuntemos igual no teu correo ou vale con confirmarcho aquí? EU VOUUUUU......
Hola, augassantas. Si che interesa meter un grupiño de música, aqui che deixo un link con un par de cancións do grupo de meu irmán.
http://www.moitaleria.50megs.com/
Estos apuntanse a un bombardeo por 2 cañas do eroski.
E si che fai falta algo de axuda, non tes mais que pedilo
ojuevo- Mensajes : 305
Dende lo Parese que bai a ser unha FESTASA eu tamen me apunto... jejeje saudos
Jefry_j- Mensajes : 110
Pareceme unha idea xenial, esta semana vasto o programa e consulto con vos, xa que tendrá mais experiencia en estos temas. Outra cousa, que carallo lle pasa a xente de Asturias que non fan mais ca criticar no spain kiters? Non o entendí, preparas unha festa e todo e criticar o mal vento que temos en Galicia, Meu tío FAO Windows dende hai 20 anos e sempre por Galicia, tarifa, etc e dicia sempre que Galicia era do mellor, o que eu engado que con xente coma vos fzcemos deste deporte e do vento unha festa, creo que e envexa. Bueno esta semana castaños o da festa, fala co teu irman para saber que precisan.ojuevo escribió:Hola, augassantas. Si che interesa meter un grupiño de música, aqui che deixo un link con un par de cancións do grupo de meu irmán.
Estais locos? Alli no hay viento coño! Puxa Asturies.
Y otro consejo. No invites a la gente de Fillos do vento que son lo peor.
Jeje. Me encanta meter cizaña, lo siento. Me presento. Soy una joven promesa del kite. De hecho ya estoy en el top10 de Barreiros. Me he inicado hace poco gracias esta gente de la Ría de Muros (sigo metiendo cizaña), Santi, Ojuevo, Marce, Suso...pero habitualmente resido en Foz. Lo de la travesía tiene muy buena pinta. Pero he de reconocer que estoy que me subo por las paredes porque estoy en Texas currando y creo que me lo voy a perder. Seguro que que si suben los vándalos de Noia, Portosín y alrededores teneis la juerga asegurada.
Por otro lado he de reconocer que siento envidia por el ambiente que hay en el mundokite. Yo hago surf desde hace 20años y te aseguro que ni en la Mariña, que somos de lo mas pacífico, ni en Furnas, Ferrol, Couña, Tapia, Salinas ... hay este buen rollo que hay en el kite. En fin supongo que son las caracteríticas del deporte. Pero no se puede generalizar. Como con lo de los foros: Hay un par de gilipollas Asturianos en el foro, vale, pero no todos somos así.
Me alegra que haya un club para La Mariña. Aunque he de reconocer que me ha cogido por sorpresa ya que la única gente que he viso por la zona son de Vivero. Me dijeron que hay un par de tipos de Barreiros pero la verdad es que nunca he coincidido. Que sois de Ribadeo?
Un saludo. Os seguiré desde el estado de las barbacoas, las pick-up y la pena de muerte. Yiha!!!
Jeje. Me encanta meter cizaña, lo siento. Me presento. Soy una joven promesa del kite. De hecho ya estoy en el top10 de Barreiros. Me he inicado hace poco gracias esta gente de la Ría de Muros (sigo metiendo cizaña), Santi, Ojuevo, Marce, Suso...pero habitualmente resido en Foz. Lo de la travesía tiene muy buena pinta. Pero he de reconocer que estoy que me subo por las paredes porque estoy en Texas currando y creo que me lo voy a perder. Seguro que que si suben los vándalos de Noia, Portosín y alrededores teneis la juerga asegurada.
Por otro lado he de reconocer que siento envidia por el ambiente que hay en el mundokite. Yo hago surf desde hace 20años y te aseguro que ni en la Mariña, que somos de lo mas pacífico, ni en Furnas, Ferrol, Couña, Tapia, Salinas ... hay este buen rollo que hay en el kite. En fin supongo que son las caracteríticas del deporte. Pero no se puede generalizar. Como con lo de los foros: Hay un par de gilipollas Asturianos en el foro, vale, pero no todos somos así.
Me alegra que haya un club para La Mariña. Aunque he de reconocer que me ha cogido por sorpresa ya que la única gente que he viso por la zona son de Vivero. Me dijeron que hay un par de tipos de Barreiros pero la verdad es que nunca he coincidido. Que sois de Ribadeo?
Un saludo. Os seguiré desde el estado de las barbacoas, las pick-up y la pena de muerte. Yiha!!!
luisportosin- Mensajes : 9
http://www.spainkiters.com/phpBB2/viewtopic.php?t=68966&postdays=0&postorder=asc&start=14
Esta xente que coño fuma? deronlle aljo en mal estado? jaja. A culpa e toda de Zoilo, que vai de pro e anda fasendo mal rollo
Esta xente que coño fuma? deronlle aljo en mal estado? jaja. A culpa e toda de Zoilo, que vai de pro e anda fasendo mal rollo
E IGUAL MEU,E IGUAL,ESTA CLARO QUE SI SE CREA ESTA POLÉMICA POR UNHA FESTA,IMAXINATE CANDO FAGAMOS CAMPIONATOS.....VIRAN CON CORTALINEAS.....JAJAJA BUENO,ESPEROVOS A TODOS AQUI E VASMOS A PASALO BEN, O QUE QUEIRA ACOMPAÑARNOS QUE VEÑA E O QUE NON .....POIS NON, E DOADO,SEN TANTA POLÉMICA NON CREES?ojuevo escribió:http://www.spainkiters.com/phpBB2/viewtopic.php?t=68966&postdays=0&postorder=asc&start=14
ti nin puto caso. Organiza o tema o mellor que poidas e a pasalo ben, que é do que se trata. E quen diga que en Aguieira temos mal rollo, é que nunca estuvo aqui. Podenlle preguntar a calquera que veu o campionato de Marzo como o pasou.
SEI QUE VOS FOI BEN,IAMOS IR UNHA DELEGACION DE KITEEXPERIENCE PERO AO FINAL NADA,TEMAS DE TRABALLO ETC, PERO MONTASTELA BEN SI,ESO XA MO DIXERONojuevo escribió:ti nin puto caso. Organiza o tema o mellor que poidas e a pasalo ben, que é do que se trata. E quen diga que en Aguieira temos mal rollo, é que nunca estuvo aqui. Podenlle preguntar a calquera que veu o campionato de Marzo como o pasou.
EU SON DE RIBADEO,MAIS LEVO 5 ANOS VIVINDO EN GIRONA, E É AQUI DONDE NAVEGO,RUBINA,SAN PERE,PALS,BARCARES,LEUCATE,ETC POR ESO NON COINCIDIMOS, PERO BUENO ESPERO VERTE PRONTO E ASI PEGARNOS UNHA BOA NAVEGADA. COIDADO COS TEXANOS QUE SACAN A PIPA POR MENOS DUN PESO......luisportosin escribió:Y otro consejo. No invites a la gente de Fillos do vento que son lo peor.
UNHA APERTA IRMANDIÑA
Home, Luis, por fin sabemos de ti no foro, cada vez se che complica máis o da nacionalidade.....asturiano, enclavado en Foz, residente en POrtosín e emigrado en Texas, Bufff!!!
É unha verdadeira pena que non esteas aquí para este tema, botarémoste de menos, por certo, se queres esa finde déixolle en Foz a alguén a túa cometa.
Saúdos a ti e a Iciar.
É unha verdadeira pena que non esteas aquí para este tema, botarémoste de menos, por certo, se queres esa finde déixolle en Foz a alguén a túa cometa.
Saúdos a ti e a Iciar.
Santi escribió:Home, Luis, por fin sabemos de ti no foro, cada vez se che complica máis o da nacionalidade.....asturiano, enclavado en Foz, residente en POrtosín e emigrado en Texas, Bufff!!!
Saúdos a ti e a Iciar.
Hola Santi.
Ya ves. No te imaginas qué crisis de identidad. Sabes que aquí los alumnos me llaman Mr. Escolar? (imagina como puede sonar en boca de enanos americanos)
Estuvimos en un spot bueno de kite, Corpus Christy pero no pude navegar. Voy a empezar a mirar precios de los trastos aquí, ya te contaré.
Respecto a tu viaje a Barreiros, la verdad es que me haces un favor subiendo la cometa.
Te voy a dar un telefono de un par de colegas que viven en Barreiros. Te los envío por mail.
Por cierto ya saldé con Zoilo y Marce. Me lo confirmas?
Un abrazo a Carmen.
Saudos MC Luis
Por mi parte, xa chegou a transferencia, que tal de temperatura por ali, eiqui esta a chover a Dios.
MARCEKITE- Mensajes : 113
MOITAS CONFIRMACIONS................ESTO MARCHA
BUENO AMIGOS,XA NON PASAREMOS FAME.......E COÑA, TEÑO CERRADO XA O QUE SERIA O TEMA COMIDAS, E O MELLOR DE TODO E QUE SERA GRATUITO PARA OS RIDERS E ACOMPAÑANTES,E DICIR PARA TODO DIOS.AGORA ESTOU CO CARTEL QUE XA O COLGAREI AQUI PARA QUE O VEXADES, E ESTOU MIRANDO TEMA DE TEST, XA FALAMOS. ADMITO IDEASSSSSSSSSSSSSSSSSS
.
Eu considero que o test debe ser unha actividade específica dentro da concentración, explícome: se ten un horario específico, todo o mundo asiste, ademais se ven o importador pode explicar o seu funcionamento, se non se fai así, é un follón, porque nin nós podemos probar as cometas porque estamos noutra actividade, nin vós podedes dar conta delas por estar organizando.
Por certo, Juevo, dalle un toque a Abel Lago polo Facebook, para que se anime a vir.
Por certo, Juevo, dalle un toque a Abel Lago polo Facebook, para que se anime a vir.
MARCEKITE escribió:Por mi parte, xa chegou a transferencia, que tal de temperatura por ali, eiqui esta a chover a Dios.
De temperatura... tenemos la ideal. Podemos andar de bermudas. Pena de mar a 3horas de coche!!!
Un abrazo