Donde estivechedes o Domingo?
3 participantes
Página 1 de 1.
Donde estivechedes o Domingo?
Morrestedes todos ou que ? este foro parese que esta afectado pola crisis de Jresia ,e polo vocan ese . Esta mais parado....
Juevo , donde estivechedes o Domingo ? Como non me queres contestar as chamadas e os SMS de amor que che deixo tenho que facer publico o nosos amor na JUEB . ¡¡¡¡A ver ou !!!!
Estivestedes entrenado "friestail" en Testal ou fochedes a Corrubedo a coller tombos ?
No ancoradoiro ..."un diaso" , sol , olas , vento para 9metros . Esto e un equinosio , parese Jaguai .
Supoño que estos dias estades navejando a fuejo co ventarron que esta pejando .
Bueno , a ver si aljen se digna a poñerme o dia de como vai o conto por ahi arriba .
Buufff , Ya me canse de escribir en indioma de Portosin , se me va a gaster la tecla de la "J" .
Pues eso , contadme algo que me aburrrrroooooo.
Por cierto , Santi , como vas de la garganta , ya estas bien ?
Te echamos de menos en medio de las olas .....a ver cuando estas disponible para una buena sesion .
Juevo , donde estivechedes o Domingo ? Como non me queres contestar as chamadas e os SMS de amor que che deixo tenho que facer publico o nosos amor na JUEB . ¡¡¡¡A ver ou !!!!
Estivestedes entrenado "friestail" en Testal ou fochedes a Corrubedo a coller tombos ?
No ancoradoiro ..."un diaso" , sol , olas , vento para 9metros . Esto e un equinosio , parese Jaguai .
Supoño que estos dias estades navejando a fuejo co ventarron que esta pejando .
Bueno , a ver si aljen se digna a poñerme o dia de como vai o conto por ahi arriba .
Buufff , Ya me canse de escribir en indioma de Portosin , se me va a gaster la tecla de la "J" .
Pues eso , contadme algo que me aburrrrroooooo.
Por cierto , Santi , como vas de la garganta , ya estas bien ?
Te echamos de menos en medio de las olas .....a ver cuando estas disponible para una buena sesion .
Pacuco- Mensajes : 176
Re: Donde estivechedes o Domingo?
Pacuco están moi estresados co campionato, hai que entendelos!!!! xa non queda nada!!! vemonos alí...
ALY- Mensajes : 26
Hola Ali ,
tienes razon , entre q tienen que poner todo en marcha y dejarlo listo y q tienen que entrenar ... estaran liados .
Animo chicos que el campeonato va estar fenomenal !!!! Yo estoy convenciendo a los de Vigo con los q coincido en la playa `para q suban .
Nos vemos !!!....ya queda menos
tienes razon , entre q tienen que poner todo en marcha y dejarlo listo y q tienen que entrenar ... estaran liados .
Animo chicos que el campeonato va estar fenomenal !!!! Yo estoy convenciendo a los de Vigo con los q coincido en la playa `para q suban .
Nos vemos !!!....ya queda menos
Ola Pacucov, xa estiven navegando esta semana, oxalá tiveramos un tempo así para o campionato. Anque está racheado porque hai moitas nubes, aproveitase ben. En canto ó foro, todo dios estamos facendo cousas para o campionato, onte tivemos rolda de prensa para presentalo, tivemos alí 250 xornalistas, estivo ata Teresa Campos e Belén Esteban (ui!! esta non é xornalista non?)
bueno que isto xa non hai maneira de paralo.
bueno que isto xa non hai maneira de paralo.
Santi- Mensajes : 154
Santi ,
Me alegro que ya estes bien !!!! A ver si el finde hay condiciones y os doy el toque para navegar con vosotros.... si mi "jefa" no pone objecion ninguna , claro esta .
Un saludo
Me alegro que ya estes bien !!!! A ver si el finde hay condiciones y os doy el toque para navegar con vosotros.... si mi "jefa" no pone objecion ninguna , claro esta .
Un saludo
Nós o sábado temos regata, pero o domingo creo que hai boa previsón. A ver se nos vemos...e mentres, para que te entreteñas bota un vistazo e dalle moito volume. https://www.youtube.com/watch?v=dqjsCoaEKB4&feature=player_embedded
Santi- Mensajes : 154
Que bueno!!!! Ahi temos canteira para automovilismo !!!!
Bueno , mcha suerte con la regata , a ver si el domingo nos vemos !
Bueno , mcha suerte con la regata , a ver si el domingo nos vemos !
Página 1 de 1.