cazadoras club
5 participantes
Página 1 de 1.
cazadoras club
a ver, decideme que quere as cazadoras. por ahora fijos hai:
santi, carmen, deuchan, suso, kike, o juevo, marce, jefry. si me afalta algun, por favor anotadevos, creo que soy hai 8 ou 9. son todas da talla L, como a que levei a reunion.
santi, carmen, deuchan, suso, kike, o juevo, marce, jefry. si me afalta algun, por favor anotadevos, creo que soy hai 8 ou 9. son todas da talla L, como a que levei a reunion.
EL PRESI- Mensajes : 28
Re: cazadoras club
Bueno, para Pacuco haberá unha XXXXL non? Oe!!!molaría que as tiveran listas para a concentración de Ribadeo, por certo, todos os que teñades pensado subir, é MOI IMPORTANTE que me chamedes esta semana porque teño que confirmar un tema con Oscar e necesita que lle demos unha lista e lle ingresemo-la pasta, insisto MOI IMPORTANTE, chamádeme esta semana, os da directiva falamos hoxe na reunión, así que se algún non me quere chamar a min, que chame a algún dos directivos e senón, peor para el.
Santi- Mensajes : 154
o DA TALLA XXL PARA MIN SERIA UN DETALLE ....A VER SI DEIXO DE SENTIRME DISCRIMINADO !!!!
PARA O DA SUBIDA A MARIÑA EU XA PAJEI , AVISEI A OSCAR E RESERVEI HABITACION NO HOTEL
PARA O DA SUBIDA A MARIÑA EU XA PAJEI , AVISEI A OSCAR E RESERVEI HABITACION NO HOTEL
Pacuco- Mensajes : 176
hai talla xl, vou mirar, si vexo que e bastante grande xa cha pillo
canto custa ?
Presi eu queroa fijo ehhh, aver si estan para o da mariña...
Eu paguei o da mariña xa Santi, e mais anvieille un e-mail pa confirmaryo. e aver se me decides como tendes pensado facer, porque eu arrancarei o venrres a tarde pa estar ali sobre as 7 ou 8, e se ides facer algo de churrasco ou asi pa dar pasta e iso, e seguramente reserve unha avitacion no hotel este porque bai facer un frio seguro de medo...
bueno un saudo a todos.. e apasalo ben
Eu paguei o da mariña xa Santi, e mais anvieille un e-mail pa confirmaryo. e aver se me decides como tendes pensado facer, porque eu arrancarei o venrres a tarde pa estar ali sobre as 7 ou 8, e se ides facer algo de churrasco ou asi pa dar pasta e iso, e seguramente reserve unha avitacion no hotel este porque bai facer un frio seguro de medo...
bueno un saudo a todos.. e apasalo ben
Jefry_j- Mensajes : 110
oye santi o final que tendes pensado facer, ir de caribaning, ou de Hotelito..
esta semana temos que facer runion sen falta
esta semana temos que facer runion sen falta
CarouKite- Mensajes : 177
Eso reria unha boa cousa unha reunion pa falar deso este finde podiamos quedar os que foramos ir... aver esa directiva o que di, saudos
Jefry_j- Mensajes : 110
Pero queredes facerme caso!!!que me chamedes esta semana coño!!! a pertir das !5:00 que teño outra opción para todos
Santi- Mensajes : 154
RECIBI TO MENSAJE . HOY TE LLMAO POR LA TARDE Y HABLAMOS DEL TEMA DEL HOSPEDAJE
POR CIERTO , A VER SI EL FIN DE SEMANA ENEMOS BUEN VIENTO QUE HAY QUE ESTRENAR UNA COMETA DE 12 !!!!!!
POR CIERTO , A VER SI EL FIN DE SEMANA ENEMOS BUEN VIENTO QUE HAY QUE ESTRENAR UNA COMETA DE 12 !!!!!!
sr. pacuco, as cazadoras costan 20 euritos de nada. o preblema çe aver si hai casadoras jrandes para homes coma ti.
vou mirar e si a hai xa cha encargo.
ala
vou mirar e si a hai xa cha encargo.
ala
Muchas gracias Presi !
Cruzo los dedos a ver si cae la breba
Cruzo los dedos a ver si cae la breba
Página 1 de 1.