Sena do club
+5
deuchan
Santi
MARCEKITE
CarouKite
ojuevo
9 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Sena do club
Que pasa, esto está moi parado!
Fai moito que non nos xuntamos todolos do club, incluido o presi, e hoxe estuvemos pensando o Marce mais eu en faser unha senuki o proximo Venres ou Sábado dias 17 e 18. Que, animadesvos? Estaria ben, e aproveitariamos antes de senar para faser unha asamblea do club, porque o dia que quedamos en Aguieira non veu ni dios, e con alcol de por medio sejuro que se apunta mais xente.
A proposta e ir senar a lousame, pero asetanse outros lares gastronomicos.
Ala, idevos apuntando ou si non podedes ou queredes, avisade, que xa non miro de fasela.
Fai moito que non nos xuntamos todolos do club, incluido o presi, e hoxe estuvemos pensando o Marce mais eu en faser unha senuki o proximo Venres ou Sábado dias 17 e 18. Que, animadesvos? Estaria ben, e aproveitariamos antes de senar para faser unha asamblea do club, porque o dia que quedamos en Aguieira non veu ni dios, e con alcol de por medio sejuro que se apunta mais xente.
A proposta e ir senar a lousame, pero asetanse outros lares gastronomicos.
Ala, idevos apuntando ou si non podedes ou queredes, avisade, que xa non miro de fasela.
ojuevo- Mensajes : 305
Re: Sena do club
-conta con migo e ca parienta,,, que teño ganas de ajarrala,,, veña falamos..ok!!
CarouKite- Mensajes : 177
OK
EU APUNTOME PRA TOOO.
MARCEKITE- Mensajes : 113
a ver...
Non fasedes máis que liarme. Paréceme unha fantástica idea o da cea, pero inclluso me parece mellor que antes se convoque unha asamblea do clube, algunha proposta para a orde do día podía ser, estado de contas, pagamos de novo a cota da fede, ratificamos o contato con Flexi, volvemos pagar cota anual, farase o campionato(cando e como), buffff que aí cousas hai que disir....bueno isto son dúbidas que eu teño, que os demais tamén aporten ideas. Por certo nos tamén somos dous, que Carmiña tamén é socia. Por certo Suso, a quen tes jana de ajarrar? e Marce, tampouco facía falta que chamaras ó Pichero para que che sacara esa foto posando, que se nota...que é de estudio.....
Santi- Mensajes : 154
A orde do dia xa a publico eu para a semana, quedamos un dia para tomar unha caña, e facemola Entonses adiante ca cea, non? xa somos polo menos 8. Hai que avisar o Beni, por si quere vir.
Apuntademe a eso de tomar LICOR CAFE, bueno e a sena tamen
deuchan- Mensajes : 15
contade conmigo tamen, un saudo, Brais
chato- Mensajes : 1
tanto rollo para unha cena,,, deuchan, o licor de cafe , se fai falta xa o levo eu da casa,, por certo,o benito anda por ecuador e peru...............vida de ricos!!!.
concreta Juevo
Finalmente sería o venres 17 ou sábado18? en Lousame igual hai moita peña, por que non miras en Portosín? ou mesmo onde a fixo Suso a outra vez. Bueno, fai o que vexas, non che lío máis o palngre.
Santi- Mensajes : 154
Me pillais en Peru cabrones, siempre haceis las fiestas a mis espaldas, jo
Bad- Mensajes : 17
que pasa beny
No te preocupes beny que te guardamos algo de churrasquito para cuando vuelvas.bueeeno e algo de licor cafe.
festa o sabado
Pois dan de 12 a 14 nudos de NE, e en muiños 19. Si entra, non hai disculpa pa faltar a sena. O carallo é que eu xa non sei nin faser un backloop desos.
O FINAL ONDE O FACEMOS, NO FUGU. TEMOS QUE AVISAR O PRESI, QUE O MELLOR NON SE ENTERA....
MAÑAN FALAMOS, A O PRESI XA O AVISO EU........OK!!
MAÑAN FALAMOS, A O PRESI XA O AVISO EU........OK!!
Hoxe o fugu estaba pechado, asique non puden mirar nada. Mañan xa quedamos e xa orjanisamos todo.
O final miramos aljo na Serra. Na casa rural Roque. Son 25 euros, e poñennos unhas servesas con pinchos pola tarde, a eso das 8, e dispois, a hora de senar, un entrante, que ainda non se sabe ben, e chuleta con patatas e ensalada. Esta e unha opción, se vos parese moi caro, avisade e miramos outro restaurante.
Unha boa opción si non fai vento e xuntarnos todos as 4 da tarde, alugar o circuito de karts da serra e ir botar uns pikes no asfalto, que o volante vaivos costar un juevo que quede de ultimo. Imos jastar un pastón, pero e da pasta que aforramos en non andar estos dias fasendo quilometros en busca de vento, non?
Bueno, avisade para confirmar.
Marce, si hai aljun erro, corrixeo
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Claro esta que non faltara licor cafe e cafe
Unha boa opción si non fai vento e xuntarnos todos as 4 da tarde, alugar o circuito de karts da serra e ir botar uns pikes no asfalto, que o volante vaivos costar un juevo que quede de ultimo. Imos jastar un pastón, pero e da pasta que aforramos en non andar estos dias fasendo quilometros en busca de vento, non?
Bueno, avisade para confirmar.
Marce, si hai aljun erro, corrixeo
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Claro esta que non faltara licor cafe e cafe
CEA DO CLUB
MOI BEN JUEVO VAMOSTE QUE POÑER DE SECRE.NECESITO SABER CANTOS VAMOS A SER.
A CONTINUACION POÑO UNHA LISTA PROVISIONAL DOS QUE PENSO QUE SOMOS FIXOS,ROGO SI FALTA ALGUEN O NON PODE VIR QUE ME AVISE.
- SANTI -FONSO
-CARMEN - ¿CHACAL?
- SUSO - ¿
- ALI -MONICA
-CHEMA - MARCE
- MARIELA
- DEUCHAN - ¿PILI
- JUAN - ¿BRAIS?
A CONTINUACION POÑO UNHA LISTA PROVISIONAL DOS QUE PENSO QUE SOMOS FIXOS,ROGO SI FALTA ALGUEN O NON PODE VIR QUE ME AVISE.
- SANTI -FONSO
-CARMEN - ¿CHACAL?
- SUSO - ¿
- ALI -MONICA
-CHEMA - MARCE
- MARIELA
- DEUCHAN - ¿PILI
- JUAN - ¿BRAIS?
ostia juevo, menos mal que as veses usas a cabesa para aljo mais que levar jolpes jeje
o dos karts pareseme unha idea de puta madre
o dos karts pareseme unha idea de puta madre
Juan*- Mensajes : 8
á ver eses informaticos, que o foro dame fallo jeje, a pagina molame moito, noraboa
Juan*- Mensajes : 8
k, somos 14. e para os karts ken se apunta?
1 Ovo
2 Bisbi
3 Deuchan
4 Marce
5 Suso
6 Santi
Ala, idevos apuntando
1 Ovo
2 Bisbi
3 Deuchan
4 Marce
5 Suso
6 Santi
Ala, idevos apuntando
- QUERO FACER UNHA PROPOSTA. SE E QUE IMOS A OS CARS, MELLOR QUE PAGAR 7 EUROS POR 12MIN,, E MELLOR COMO FAGO EU CANDO VOU CA MIÑA FAMILI. PAGAMOS 20 OU 25 EUROS ( DEPENDE O TEMPO QUE QUERAMOS, SUELE SER 1EURO POR MIN,EN PISTA) E FACEMOS UNHA CARREIRA OFICIAL. SERIA. 1º EMTRENAMENTOS, 2º POL-POSITION,3º E CARREIRA.. PAGAMOS UN POUCO MAIS , PERO VALE A PENA...
PD: JUEVO, SE PERDES, DESPOIS NON TE ME QUEIXES,JAJAJA
PD: JUEVO, SE PERDES, DESPOIS NON TE ME QUEIXES,JAJAJA
Home, para o sabado dan añjo de vento, pero a min molariame ir todos a fase-lo caneke os karts. Su, orjanisas ti eso, lo? Esto e unha ruina. Vou morrer pobreeeeeee!!!!!!!!
VENTO
SI HAY 16 NUDOS NA AGUIEIRA QUE LLE DEN OS KARTS.
O QUE SEA CONFIRMAMOLO MAÑA. O DOS CARS, ORGANIZASE MESMO DIA.(ESTARIA GUAPO).
eu tamen vou.
solo para saber o que falades de min. je je je
solo para saber o que falades de min. je je je
EL PRESI- Mensajes : 28
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.