SENA DE NAVIDAD, FILLOS DO VENTO,,,,,,,,,,,JJJENIAL
+3
ojuevo
CarouKite
deuchan
7 participantes
Página 1 de 1.
SENA DE NAVIDAD, FILLOS DO VENTO,,,,,,,,,,,JJJENIAL
[i]Sans Ms">MOITAS , MOITAS GRACIAS A TODOS. POR IVITARNOS, POR ORJANISAR, POR FASER QUE O PASARANOS TAN BEN, POLA CANTIDADE DE REJALOS, POLA FESTA, ,,,,,,,,,,,,,, POR TODO GRACIAS. SOBRE TODO OS DE SEMPRE: GRACIAS SUSO , GRACIAS ALY GRACIAS MARCE , GRACIAS QUIQUE , GRACIAS SANTI GRACIAS JUEVO , E GRACIAS A TODOS E TODAS QUE O FIXERON POSIBLE. EU PASEINO JENIAL,,,,,,,,,,,,,,,, JENIAL JENIAL SI QUE SABEDES FASER UNHA FESTA( BUE HASTA CHEJAR O FINA ESTAMPA,JIJIJIJJIJIJIJ)
UN ABRASO, UN BICO, UN SALUDO PA TODOS
E BO NADAL
FILLOS DO VENTO
UN ABRASO, UN BICO, UN SALUDO PA TODOS
E BO NADAL
FILLOS DO VENTO
deuchan- Mensajes : 15
Re: SENA DE NAVIDAD, FILLOS DO VENTO,,,,,,,,,,,JJJENIAL
JAJAJAJAJAJAJA, DEUCHLAN VISTO A HORA QUE ESCRIVES O MENSAJE, EI DE SUPOÑER QUE O FIXESTES DE-PEGADA,JAJAJA , OSEA QUE AINDA TIÑAS UN CAJALLON TREMENDO, JAJJAJA . A VEDADE E QUE ESTUBO BEN, A PENA FOI NON PODER DARLLE MAIS CAÑA A MUSIKILLA, PERO OS VECIÑOS SON TODOS UNS "JILIPOLLAS", XA LLES VALE CHAMAR OS MUNIPAS..... O CACHONDEO DO SORTEO ESTUBO GENIAL.., JUEVO!!!! HABER ESAS FOTAZAS??...
UN SAUDO.....
UN SAUDO.....
CarouKite- Mensajes : 177
A camra de kike teñoa eu. Teño que descarjar as fotos e coljalas cando teña aljo de tempo (mais ben, aljo de janas, poque tempo sobrame) Vai cajallon collemos. Solo desir que xa lle vale a xente que dixo que si que viña e niin se pasou pola festa a tomar unha servesa. Vaia manada de camandulas. E o k hai.
Suso, un dia quedamos para ir polas sillas. Bueno, temos que ir orjanisando outra, pero esta nun bar, pajamos 15 ou 20 euros e despreocupamonos, porque o final jastamos unha pasta de carallo (porque iamos ser 30-35).
Suso, un dia quedamos para ir polas sillas. Bueno, temos que ir orjanisando outra, pero esta nun bar, pajamos 15 ou 20 euros e despreocupamonos, porque o final jastamos unha pasta de carallo (porque iamos ser 30-35).
ojuevo- Mensajes : 305
Moi ben Deuchan, dando o callo ata o final, foi unha pena que non houbera máis xente do kite, pero bueno, aquí cada un anda á súa bola, e logo virán protestando de que non se fai nada; a todo isto, eu non tiven nada que ver na organización da cea, os que curraron foron....os de sempre, e abusando un pouco máis da vosa vontade eu pediriavos, que a través de Yulai e aproveitando o Nadal, podiamos pedir cita co alcalde do Son e plantexarlle o da zona de navegación na Aguieira, eu iría encantado a esa xuntanza se me deixades.
Santi- Mensajes : 154
Eu penso que en xaneiro é unha boa epoca para empesar a xestionar o do campeonato, e de paso intentar conseguir a zona de navegación. Ahora non é o momento. O que si temos que mirar é o das subvencións. Bue, pensando ben o da cea, o que non veu, el so perdeu. Eu paseino en jrande. Menos o final que me puteavades demasiado. Vai haber ondanadas de hostias, creo eu. Pero bue, xa vexo o que hai. O marce co fijado rebentado, debe pensar que ainda ten 18 anos.jijijiji. ¿Estas vivo ou ainda tes resaca?
Bue, temonos que xuntar aljun dia na plaia, porque que merda de club de kite é este, mais ben parese un club de borracheras.
Bue, temonos que xuntar aljun dia na plaia, porque que merda de club de kite é este, mais ben parese un club de borracheras.
ojuevo- Mensajes : 305
Rocío e máis eu tamén o pasamos de medo, así que nos tamén queremos darlle as gracias ós organizadores. Supoño que ó final da noite apañaríades todos un bo cagallón. Eu para variar seguirei un pouco desaparecido ata o 20 de xaneiro, que teño que chapar para o segundo exame, así que non vos preocupedes se non me vedes o peluquín. A partir do 20 contade comigo para calquer tinglado.
peska- Mensajes : 17
VAIA MORAO
A VERDAD QUE COLLIN UN BO CAJALLON,PERO OS QUE VIÑAN CONMIJO IVAN NA LLAMA , AS 7 DA MAÑAN AS CARREIRAS DE CABALOS POLA ALAMEDA ADIANTE, QUE ASTA OS TAXISTAS O VERNOS AGACHARONSE NO SEU CHIRINGO.
A PENA E, QUE CO ESFORZO QUE ESTAMOS A REALIZAR PRA SACAR ESTE CLUB ADIANTE A XENTE NON O VALORE, E NON SE PRESENTE.
DE TODAS FORMAS QUERO DESEXAR BO NADAL PRA TODOS OS SOCIOS. E NOTIFICARLLES QUE MOI PRONTO MANDAREMOSLLE UNHA CIRCULAR NA QUE INFORMAMOS DO ESTADO DE CONTAS DO CLUB , ASI COMO DAS SUDBENCIONS SOLICITADAS, DOS NOSOS PROXECTOS DE FUTURO ETC.... .
A PENA E, QUE CO ESFORZO QUE ESTAMOS A REALIZAR PRA SACAR ESTE CLUB ADIANTE A XENTE NON O VALORE, E NON SE PRESENTE.
DE TODAS FORMAS QUERO DESEXAR BO NADAL PRA TODOS OS SOCIOS. E NOTIFICARLLES QUE MOI PRONTO MANDAREMOSLLE UNHA CIRCULAR NA QUE INFORMAMOS DO ESTADO DE CONTAS DO CLUB , ASI COMO DAS SUDBENCIONS SOLICITADAS, DOS NOSOS PROXECTOS DE FUTURO ETC.... .
MARCEKITE- Mensajes : 113
si tal
a verdade e que a cea estuvo cojonuda. para que despois non se queixe nadie de que non se avisou. ademais fixose con tempo.
estuvo todo como dios.
xa vexo que despois fostedes na llama. je je . que xa non tendes quinse anos.
estuvo todo como dios.
xa vexo que despois fostedes na llama. je je . que xa non tendes quinse anos.
EL PRESI- Mensajes : 28
Página 1 de 1.