FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Como coño se relanza a ION2

2 participantes

Ir abajo

Como coño se relanza a ION2 Empty Como coño se relanza a ION2

Mensaje  Peruco Lun Sep 29, 2008 11:13 pm

non me veñades con historias de trucos, q me estiven fijando no Santi (cando non me veia), e tuvo q ir a terra!!, e ali estivo, dalle q t dalle un bo rato!!
no mar e imposible!.

o q responda q si se pode, mañan lle deixo a miña, q a tire no mar, e q non sala hasta q consiga relanzala. algun voluntario?

ai, donde van aqueles dias felices ca shockwave!!, q por moito q diga o chema, e a mellor cometa do mercado.

Peruco

Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 25/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Como coño se relanza a ION2 Empty vaia,vaia...

Mensaje  Santi Mar Sep 30, 2008 11:22 am

Ou sexa que andas mirando para min ás ajachadas, non te estarás namorando...? A ver oh!!! ti estabas acostumado a unha cometa de principiante, e agora que tes unha de Pro......
É verdade que a Sock se subía máis fácil, pero é cuestión de pacencia, eu fago coma cas cometas clásicas de 4 liñas...tiro das liñas interiores e sóltoas para que se voltee, e logo hai que ila tanteando cas liñas exteriores para que vaia cara o borde da ventá, se non chega cerca dese punto non levanta, como case todas. Se despois de volteala, non fas o tanteo con unha liña exterior, logo ca outra.... volverá a volcarse e volverás a empezar. Eu como ben podes ver, para empezar a navegar sempre a levanto só, así que imposible non debe ser, igual che viña ben practicar a ti tamén na area antes de saír....

Santi

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 25/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.