FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

para o desaparesido Pacuco

+3
Pacuco
Jefry_j
ojuevo
7 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

para o desaparesido Pacuco - Página 2 Empty Re: para o desaparesido Pacuco

Mensaje  Santi Dom Jun 13, 2010 1:04 pm

Ola colegas, hoxe izaron a bandeira de aprazamento, así que como mínimo ata mañá non poderei marchar, esta noite baixaronme a dose de droga calmante e non durmín máis de dúas horas, veume o médico hai un anaco e díxome que teño a campaniña moi infamada, vaia descubrimento, se eu xa sabía que parece a Berenguela da catedral!!! a ver como vou evolucionando hoxe.....por certo que sempre se escoitan críticas da seguridade social, pero a min estanme tratando moi ben, a xente que está na planta e os do quirófano, todos/as moi amables e atentos....se tiveran piscina igual quedaba aquí todo o verán...ja,ja,ja

Santi

Mensaje  Pacuco Lun Jun 14, 2010 12:20 pm

Animo Santi,
Espero que te recuperes pronto y ya disfrutemos de tu presencia en el mar !

saludos
Pacuco
Pacuco

Mensaje  Santi Lun Jun 14, 2010 6:44 pm

Vaia nortada que tedes, acabo de chegar e xa me recibe un norte do copón, vaia maneira de meterme envidia...sentindoo moito o otorrino díxome que nada de mar como mínimo en 15 días,bua!!!! non hai mellor maneira de meterche ganas de facer algo que prohibircho, estou arrabeando na casa vendo abanear as árbores da horta, iso si, cústame a dios falar, pero.....se non vou berrar....só vou facer unhas maniobriñas, pillar unhas ondas e xa volvo.....snif!!!! "que tan importante é a salú"
Bueno, disfrutadeo, eu vou estudiar unhas leccións de José luengo para ir preparando unha gran Jamfreewavesession.....ala!! supera iso Pacucoooo

Santi

Mensaje  Pacuco Lun Jun 14, 2010 10:18 pm

Como estas enfermiño deixote janar ( pero tiña dous ou tres ases para matar ese tres...jejeje ) .
Alejrome k xa estes na casa . Vas ter tempo de abondo para encher a tabla de parafina , endulsar as cometas , faser janchillo , calseta .... e ver o mundial de furbo.
Recuperate pronto!!!!
Pacuco
Pacuco

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Página 2 de 2. Precedente  1, 2