para o desaparesido Pacuco
+3
Pacuco
Jefry_j
ojuevo
7 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
para o desaparesido Pacuco
Pacikinho, por onde andas metido? Acordaste de jawai? Pois hoxe no estaba así, estaba millor. 14 Estalos polo menos.
Bue, es mañan pinta mellor. Eu propoño un downwind a o vilar.
Supoño que o Jefry apuntase. Eu arrancarei as 3 es media de Portosin
Santi, mañan deixasme o cacharro ese de liquidforce, que a quero probar
Porque hoxe xa estaba carjadiño con 10,5
Bue, es mañan pinta mellor. Eu propoño un downwind a o vilar.
Supoño que o Jefry apuntase. Eu arrancarei as 3 es media de Portosin
Santi, mañan deixasme o cacharro ese de liquidforce, que a quero probar
Porque hoxe xa estaba carjadiño con 10,5
ojuevo- Mensajes : 305
Re: para o desaparesido Pacuco
eu as tres emedia arranco con eso dijo to
Jefry_j- Mensajes : 110
xa aparesin .
Alegrome k tiverades tan bos dias hawaiianos .
Juevo esta que se sale en olas , o domingo foi sin straps e doume unha malleira .
esta visto que en olas tampouco podolle meter caña. Nada , a ver si ao tute ou o xadrez
Alegrome k tiverades tan bos dias hawaiianos .
Juevo esta que se sale en olas , o domingo foi sin straps e doume unha malleira .
esta visto que en olas tampouco podolle meter caña. Nada , a ver si ao tute ou o xadrez
Pacuco- Mensajes : 176
pacuco fixate ben, esta facendo trampas non corta as uñas desde fai 7 meses.....
bueno ainda asi... todo vale. Este capulllo pegalle ben a todo?.
bueno ainda asi... todo vale. Este capulllo pegalle ben a todo?.
carlos- Mensajes : 53
Ummmm, non me fixara en iso . Xa sei o q vamos facer, cortamoslle os dedos dos pes e vemos como e a cousa , a ver si e polas uñas ou non . O malo e que vanlle pedir autografos pola calle pensando que e Juanito Oiarzabal .....
Juajuajua.....juevo , riete k esa foi boa !
Juajuajua.....juevo , riete k esa foi boa !
Así que asististe a una nueva Jam Session strapless
Le llaman el desaparesido, , , Ayyy...
Manu' Chao . . .
Le llaman el desaparesido, , , Ayyy...
Manu' Chao . . .
Louis- Mensajes : 45
CONÑO...O ÑU! COMO VAI COSTILLA! SE NON CURA , FASEMOSU CHURRASCO E LIQUIDAMOS O TEMA D UNHA VES.
A CHEMARI VAMOS TER QU ATARLLE UHA PERNA ...SE NON ... A VER QUEN O ATURA DESPOIS CA CHULERIA
A CHEMARI VAMOS TER QU ATARLLE UHA PERNA ...SE NON ... A VER QUEN O ATURA DESPOIS CA CHULERIA
O da costilla vai lento de carallo
si o chego a saber, saco a do outro lado,
asi polo menos quedabame unha cintura de avispa,
ojuevo hai que racionarlle as horas de navegacion, cortarlle as uñas e o pelo a ver si asi perde algo,,,
si o chego a saber, saco a do outro lado,
asi polo menos quedabame unha cintura de avispa,
ojuevo hai que racionarlle as horas de navegacion, cortarlle as uñas e o pelo a ver si asi perde algo,,,
Deixadevos de tanto rollo. O que tedes é que ir aljo a plaia, e non rajar tanto no foro.
Hoxe pinta ben jawai, quen se apunta? 2 metriños de ola e entre 15 e 20 nudos
Hoxe pinta ben jawai, quen se apunta? 2 metriños de ola e entre 15 e 20 nudos
Juevo ,
o foro e o que nos queda a os que non podemos ir a praia todo-los dias por que temso que traballar , non como os funsionarios e mais tí , que parese que aprobaches unha oposision
En cuanto ir a Jawaai ...iba con gusto pero non podo , teño que traballar . e unha pena . Xa me contaras com che foi....ahhh ¡¡E CORTA AS UNÑAS !!!!
o foro e o que nos queda a os que non podemos ir a praia todo-los dias por que temso que traballar , non como os funsionarios e mais tí , que parese que aprobaches unha oposision
En cuanto ir a Jawaai ...iba con gusto pero non podo , teño que traballar . e unha pena . Xa me contaras com che foi....ahhh ¡¡E CORTA AS UNÑAS !!!!
pacuco, mañan toca descansar, pero o Venres conto contijo para faser o downwind
O guru da que vai entrar NO, e o finde da NE a cañón.
Chamamonos Venres lo.
Jefry, como vai tua cometa, xa esta viva?
O guru da que vai entrar NO, e o finde da NE a cañón.
Chamamonos Venres lo.
Jefry, como vai tua cometa, xa esta viva?
chema yo a lo mejor me acerco a "Hawaii" el viernes ya que tengo que acercarme a Villagarcia y aprvecho un rato para ir hasta allí
dame un toque si vas al final !!
dame un toque si vas al final !!
javier- Mensajes : 22
Eu mañan arranco as 3 es media da casa, e as 4 estarei en jawai.
Di o muradan que mañan vaime machacar, que non cortou as uñas en 2 semanas
Ja, ja!!!! Estuven entrenando toda a semana. Preparate!!!
Di o muradan que mañan vaime machacar, que non cortou as uñas en 2 semanas
Ja, ja!!!! Estuven entrenando toda a semana. Preparate!!!
Merda, olvideime pola tarde e fun a face la pedicura ......voy resbalar coma si fora do deporte ese no que duas mulleras con unha frejona cada unha vas patinando polo xeo....como se chama ..."frejoning"... ai non , e "Curling"...xa sabia eu que iabme acordar
Pacuco eres mundial, e non me refiro de grande jejejej... dasyye alegria o foro jejeje
chema xa arreguei a cometa e as liñas pero fixenas da misma medida cas outras aver si non son moi largas sinon ainda podo acortalas mañan aver si a provo
chema xa arreguei a cometa e as liñas pero fixenas da misma medida cas outras aver si non son moi largas sinon ainda podo acortalas mañan aver si a provo
MIra que rajades.....menos samba e máis traballar, tomade nota dos funsionarios, que nos baixamos o soldo porque queremos navegar máis....ja,ja,ja....Pacuco, menos traballar que debes ter o faiado cheo de cartos.....xa ves que os funsionarios temos unha fregoneta de fontaneiro e ti un volvo de 7 estalos ja,ja..
En canto ó de Hawaii, deixádevos de historias que eu tamén sei duns que falaban sempre de ir a Philadelphia e non ían precisamente buscar queixo, así que chamádelle ós sitios polo seu nome, non vaia ser que alguén pense mal.
Por certo, estou esperando a que me leven a quirófano e mentres aproveitei para saudar eeee carallo Pacuco, moi moreno saíches na foto.....
En canto ó de Hawaii, deixádevos de historias que eu tamén sei duns que falaban sempre de ir a Philadelphia e non ían precisamente buscar queixo, así que chamádelle ós sitios polo seu nome, non vaia ser que alguén pense mal.
Por certo, estou esperando a que me leven a quirófano e mentres aproveitei para saudar eeee carallo Pacuco, moi moreno saíches na foto.....
Santi- Mensajes : 154
Dichosos los ojos santi ! cuanto tiempo!
Que e eso de que te tes q operar ? non sabi nada ? Ke e o que tes?Sinto moito , a verdade e k te botamoste de menos no mar
En canto o do coche ....eso no di nada , ti tes coche, furjonete, caravana , casa no "country side" ( cottage como ye chaman os ingleses ).... non sijo por que non cheja a pantalla . Ademais ,hoxe en dia , os millores sueldos , e por odern de mais a menos , teñenos :
1-Futbolistas
2-Carpinteiros
3-Fontaneiros
asi que si xa tes o coche .....so tes que deixar a enseñanza e poñerte a janar LEUROS a moreas
Eso sí , avisote xa , a praia non a vas nin a cheirar !
Jefry ,
moitas jrasias , ti si k me comprendes . Se non e por nos , o foro parese "Pompas Funebres FIllos do Vento "
Nota:
A verdade que este ano colleime o sol de carallo ! E con ese pelaso de "Collon de MICO" ....acordaseme esa frase de ¡Juapiño nonm sera pero ten un pelaso !
Como ves , non fajo masi leña do tema da baixada do sueldo dos funcionarios , non quero abrir un debate no que non jana ninguen , e perdemos todos .
UN abrazo atodos . Nos vemos en el mar
ahhhh, olvidabame : ¡¡¡¡ Viva Muros and maiamisounmachine!!!!!
Que e eso de que te tes q operar ? non sabi nada ? Ke e o que tes?Sinto moito , a verdade e k te botamoste de menos no mar
En canto o do coche ....eso no di nada , ti tes coche, furjonete, caravana , casa no "country side" ( cottage como ye chaman os ingleses ).... non sijo por que non cheja a pantalla . Ademais ,hoxe en dia , os millores sueldos , e por odern de mais a menos , teñenos :
1-Futbolistas
2-Carpinteiros
3-Fontaneiros
asi que si xa tes o coche .....so tes que deixar a enseñanza e poñerte a janar LEUROS a moreas
Eso sí , avisote xa , a praia non a vas nin a cheirar !
Jefry ,
moitas jrasias , ti si k me comprendes . Se non e por nos , o foro parese "Pompas Funebres FIllos do Vento "
Nota:
A verdade que este ano colleime o sol de carallo ! E con ese pelaso de "Collon de MICO" ....acordaseme esa frase de ¡Juapiño nonm sera pero ten un pelaso !
Como ves , non fajo masi leña do tema da baixada do sueldo dos funcionarios , non quero abrir un debate no que non jana ninguen , e perdemos todos .
UN abrazo atodos . Nos vemos en el mar
ahhhh, olvidabame : ¡¡¡¡ Viva Muros and maiamisounmachine!!!!!
Última edición por Pacuco el Vie Jun 11, 2010 12:09 pm, editado 1 vez
Non sabes iso de que o tamaño importa?...pois o das miñas amígdalas é demasiado grande para o meu gusto,levan dàndome o coñazo moitos anos,así que por fin mas van sacar...a ver se deixo de ter amigdalite cada 15 días
E non podes navejar mentres non te kiten o lastre ese ?
Si son tan jrandes .....podes levar mais tamaño de kometa .
Ves , temos k ser positos , todo ten un lado bo
Bueno , en serio , k no seqa nada , y a ver si viens pronto al mar que te chamos de menos "waveando"
Ahhh, por cierto : Jawaii = Corrubedo , para que no haya malos rollos ni malas nterpretaciones
:-)
Si son tan jrandes .....podes levar mais tamaño de kometa .
Ves , temos k ser positos , todo ten un lado bo
Bueno , en serio , k no seqa nada , y a ver si viens pronto al mar que te chamos de menos "waveando"
Ahhh, por cierto : Jawaii = Corrubedo , para que no haya malos rollos ni malas nterpretaciones
:-)
jawaiii
E eu pensaba que jawaii era Carnota,,,
menos mal que ainda non podo ir, quen me veria a min so en Maceiras esperando polos "Jawaianos..."
e quen lle dera os de jawai navegar 4 ou 5 tios so nunha praia coma esa...
Co proximo Nordeste metome seguro ,,,
vemonos en "jawaii..."
menos mal que ainda non podo ir, quen me veria a min so en Maceiras esperando polos "Jawaianos..."
e quen lle dera os de jawai navegar 4 ou 5 tios so nunha praia coma esa...
Co proximo Nordeste metome seguro ,,,
vemonos en "jawaii..."
Bueno,xa non teño amígdalas pero teño un dolor de carallo,non podo falar e xa me puxeron 3calmantes,por vea claro,porque tragar non podo nin tragar saliva.A verdade é que me deron a lata en vida e estanme machacando tamén de aniquiladas.que saibades que estou ben pero mañá non poderei ir navegar...
santi a recuperarse pronto
Ola colegas, hoxe estou moito mellor, xa podo falar, que agobio querer comunicarte e que non te entendan, estiveron toda a noite a enchufarme calmantes e por fin hoxe puiden comer algo, onte tentaron darme unha manzanilla e foime imposible tragala. O que non sei é que me farían na lingua pois téñoa chea de furados, coma se me chantaran unhas puntas para que non se me movera durante a operación. Veña déixovos, que teño visita
Coidate, capullo. Cando volves para o pueblo?
crea un tema que este era para "odesaparesido"
Mestre... eu pensaba que non ias poder nin escribir
o de non falar era de esperar ,,,
recuperate e mantennos informados e nos iremosche
informando a ti...
(xa sabes que non vai a entrar nada de vento mentres estes "lesionado...")
Bye
o de non falar era de esperar ,,,
recuperate e mantennos informados e nos iremosche
informando a ti...
(xa sabes que non vai a entrar nada de vento mentres estes "lesionado...")
Bye
Página 1 de 2. • 1, 2