FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XA ESTOU DE VOLTA

2 participantes

XA ESTOU DE VOLTA Empty XA ESTOU DE VOLTA

Mensaje  Pacuco Mar Dic 15, 2009 8:57 pm

Pois eso , que xa estou de volta dos "llunairesteits of america" . Este "Niu LLork" e ben jrande , ainda mais que Muros ,¡¡¡¡que xa e decir !!!!.
Habia un frio e un vento de "sete estalos" . Frio de 5 jrados baixo sero pero co vento ( +- 30 nudos ) tinñamos unha sensacion termica de -10 , que xa lle cheja .
O partido da NBA ....unha magoa , o Rudy debia estar lesionado e non xogou .Ainda mais , nin apareceu polo banquillo .Pero valeu a pena ainda asi por ver como montan os americanos o show e tamen para poder ver en directo entre o publico a RIHANA , Celine Dion , Paolo Maldini ( o ex futbolista do Milan ) .... Aquilo paresia un "equinosio" .
A verdade e que casi non fai falta falar ingles , ali casi hay mais hispano-falantes que en Barcelona .
Paseando pola calle hasta topei con un matrimonio de Muros que levaba ali "nonseicantos" anos emigrados e o verme a cara a muller dixome : "¡Ti eres de Faberio, de Muros !" . Xa e coincidencia , era unha veciña mia de Muros que vivia a 40 metros da miña casa cando eu era pequeno.

Bueno Poñedeme ó dia :
navejastedes aljo ?
Que tal foi a sena do clube ?
Xa temos acordo do clube cos de Wainman ?
Morreu Ana Obrejon ....?

Vemonos .
Pacuco
Pacuco

XA ESTOU DE VOLTA Empty Re: XA ESTOU DE VOLTA

Mensaje  Louis Lun Dic 21, 2009 6:08 pm

Pacuco... ti si que sabes,,, aqui non te perdestes moita cousa...
un Nordeste moi frio que case non se podia aproveitar...
e Polo resto pouco mais,,, e porque morreu Michael Jackson se non encontralo por Nova Iorke..

Louis

Mensaje  Pacuco Jue Dic 24, 2009 12:20 am

Home...un q se digna a responder .
Gracia Lois .

Nota.
Millor non encontrarse a Michael Jackson q despois para dormir ..... e jodido con esa imaxen na cabeza
Pacuco
Pacuco

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado