Estou mosqueado
3 participantes
Página 1 de 1.
Estou mosqueado
Ultimamente non teño maneira de mollarme, entre que estiven enfermo, e que estamos de avaliación, non hai maneira, tan só o domingo me metín unha hora pola mañá co juevo e non me sae nin unha puñetera maniobra. Hoxe estou currando, mentres Marselino e o Juevo están en Testal, e quería marcharme mañán para Esposende, pero non vai poder ser, AAAhhhhh!!!!!!!!! a ver se a partires de mañá hai algo de vento porque se non vaime dar un ataque.
Santi- Mensajes : 154
Re: Estou mosqueado
A vida e moi dura. Hai uns cantos do kite que ides morrer ricos. Hai que disfrutar mais do que tanto costa janar.
Xa sabes que eu por min arrancaba para esposende ou para tarifa si fai falta, pero coma sempre eu traballo do reves da xente normal.
Mañan ten que entrar o puto mareiro dos collons, e ir para testal. E o xoves mirar donde sopla e moverse.
Xa sabes que eu por min arrancaba para esposende ou para tarifa si fai falta, pero coma sempre eu traballo do reves da xente normal.
Mañan ten que entrar o puto mareiro dos collons, e ir para testal. E o xoves mirar donde sopla e moverse.
ojuevo- Mensajes : 305
Re: Estou mosqueado
pero hoxe navejastedes en testal¿?
dame a min que o xoves o sitio mais cerca donde se poderá navegar, vai ser en Viana.
dame a min que o xoves o sitio mais cerca donde se poderá navegar, vai ser en Viana.
Juan*- Mensajes : 8
Página 1 de 1.