SABADO
5 participantes
Página 1 de 1.
SABADO
Pola mañan pinta moi ben. Eu irei a abelleira pola mañan. Quen se apunta? pola tarde xa entra chuvia. As 10 e media na praia. Ala.
ojuevo- Mensajes : 305
Re: SABADO
Haberá que ir, e mañan que?? nadie se anima
CarouKite- Mensajes : 177
Eu hoxe ( vernes )non podo pero o sabado a primeiriña hora en abelleira , se non hay novedad
Por certo quienes vais a ir lugo el primer finde de noviembre ?
Por certo quienes vais a ir lugo el primer finde de noviembre ?
Pacuco- Mensajes : 176
Seredes cacos, que eu pola mañá non podooooo. Pacucooooo á Mariña iremos todos menos ti, coma sempre ja,ja,ja...
Santi- Mensajes : 154
Pois ajora vou !!!! ala , para que non se dija dos de Muros
Pacuco- Mensajes : 176
Saudos amigos, como foi o fin de semana? Aqui nada de vento, contabamos subir a leucate pero Eolo virou e xa vedes, tocou bicicleta e cervexas
Mañan toca ruta en bisi, e martes outra ves as olas. Dan caña de Sur, 19 nudos e 4 metros e medio de olas. Jajajajajajajaja. Quen se apunta? mañan as 11 arrancamos, e eu martes as 3 estou no anexo pa arrancar para Boca do rio. Si está coma o Venres, xa firmo.
ojuevo- Mensajes : 305
AHI AHI ENTRENANDO DURO... EU SAIN ESTE FINDE COA BICI E TAMEN CO SEÑOR GINTONIC ENTRENANDO TAMENojuevo escribió:Mañan toca ruta en bisi, e martes outra ves as olas. Dan caña de Sur, 19 nudos e 4 metros e medio de olas. Jajajajajajajaja. Quen se apunta? mañan as 11 arrancamos, e eu martes as 3 estou no anexo pa arrancar para Boca do rio. Si está coma o Venres, xa firmo.
Página 1 de 1.