SAUDOS DENDE (O MEDANO) TENERIFE
3 participantes
Página 1 de 1.
SAUDOS DENDE (O MEDANO) TENERIFE
HOLA CHAVALES, VISTO QUE ESTE ANO NON IMOS A TER VERANITO POR GALICIA NON ME QUEDOU MAIS REMEDIO QUE VIR A BUSCALO.... ESTO E A OSTIA,,,,, ESTA XENTE TEN VENTO TODOS OS DIAS....TERMICAZO ACOJONANTE...
HABER SE METO UN POUCO DE SOLETE NA MALETA PARA QUE O POIDAMOS DISFRUTAR TODOS..
UN SAUDO PARA TODA A PEÑA, EEEEE...
haber se lle damos algo de vidilla o foro que esto ESTA MORRENDOO!!!!!!
HABER SE METO UN POUCO DE SOLETE NA MALETA PARA QUE O POIDAMOS DISFRUTAR TODOS..
UN SAUDO PARA TODA A PEÑA, EEEEE...
haber se lle damos algo de vidilla o foro que esto ESTA MORRENDOO!!!!!!
CarouKite- Mensajes : 177
Re: SAUDOS DENDE (O MEDANO) TENERIFE
Pos aprobeita Suso. a pasalo ben ehhh e enseñaye un pouco da CALIDADE GALEGA por ai!!!!!!!! beña un saudo e aver si traes un pouco de vento temen, porque co sol solo non se navega jejejej
Jefry_j- Mensajes : 110
esto e a bomba, o malo e que aqui todo dios navega con 6 ou 7 metros,,,,eu ca 9 vou na llama....ahi racha de 45 nudos,, con 38-40 grados de temperatura.......demasiado calor....menudos vuelos... o malo e que onte deixei a cometa no coche cas costillas inchadas e ca calor reventoume unha.......hoxe cando cheguei a plaia non puden navegar.....vaia putada..........esto parece un puto forno.
un saudo --suso--
un saudo --suso--
O Médano
Por que zona do Médano estás? eu estiven hai dous ou tres anos nun hotel que daba xusto á zona de kite. Ollo á area, avisaronme que non lla botara á cometa pois o sílice que ten cómese a tela de spy. E supoño que xa descubrirías o bareto de wind dun franchute que está polo centro na zona das heladerías, ten unha hora feliz que te pos piripi sen pensalo. Seredes mandingantes, ti no Médano, Marce vai hoxe para Vilamoura, no Algarve, e o resto a saber....e eu de novo no hospital, esta vez de acompañante, a miña nai que colleu unha infección nunha perna e nun oído, e creo que hai para rato....veña, disfrutade os que podedes.....
Santi- Mensajes : 154
nada, que xa estou de volta, menuda aventura ala no medano,, xa che contarei.
sinto o de tua nai, e, sinto por ti, por estar sempre na allada, espero que se racupere pronto.
tamen teño ganas de saber que tal che foi no velerito ala por Huelva, se e que chegastes!!
veña, un saudo
sinto o de tua nai, e, sinto por ti, por estar sempre na allada, espero que se racupere pronto.
tamen teño ganas de saber que tal che foi no velerito ala por Huelva, se e que chegastes!!
veña, un saudo
Página 1 de 1.