FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PARECE QUE ENTRA O SUR

4 participantes

Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty PARECE QUE ENTRA O SUR

Mensaje  CarouKite Sáb Jun 27, 2009 3:12 pm

Arrow NON ENTROU EN TODO O INVERNO, E O MELLOR ENTRA HOXE, A PREDICION E DE S-SW, A PARTIR DO MEDIODIA SUBE O VENTO RACHA DE 24 NUDOS .. A IDEA E DE ABELLEIRA SE ALGUEN SE ANIMA POR ALI ANDAREMOS


VEÑA!! AHI QUEDA ESO Cool
UN SAUDO
CarouKite
CarouKite

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 18/09/2008

Volver arriba Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty Re: PARECE QUE ENTRA O SUR

Mensaje  Santi Dom Jun 28, 2009 1:45 pm

Que, como vos foi onte? eu aínda teño para rato, teóricamente non podo meterme nun mes, e anque tiña pensado adiantarme un par de semanas ó permiso..,aí por mediados de mes, onte chamáronme para baixar un barco ata Huelva o do 15 ó 20 de xullo, así que dubido moito que me vexades polas praias en xullo, estou que mordo,GRRRR!!!!!! aínda que non moito porque me doen os dentes........que si, que si, que a operación foi do tabique nasal, pero a min dóenme os dentes, que queredes que vos diga, sabe dios que me fixeron por aí, metéronme tanta anestesia que durmín todo o día, e seguro que me cortaron o tabique con rebarbadora.....bueno, o dito, que este verán xa non poderei seguir intentando o back mobe nin nada polo estilo, así que cando volva, comezarei co beach start.
Aínda así, tentarei a ver se me deixan levar o material no barco, por si na arribada a Cascais ou Isla Cristina, podo meterme un anaco. Por certo, xa teño a caravana no taller, comezando a súa transformación, así que, en breve serei un caravaning kite man.
Veña, sorte a todos, e cando unha otorrino encantadora vos diga que a vosa operación é fácil e de rápida recuperación, non lle fagades nin puto caso e escapade correndo canto antes......... Sad

Santi

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 25/09/2008

Volver arriba Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty Re: PARECE QUE ENTRA O SUR

Mensaje  CarouKite Dom Jun 28, 2009 4:01 pm

jajaja, carivaring kite man,, que bueno. bueno santi o inportante e que recuperes,, xa sabes que o tempo todo o cura pero unha temporadiña de repouso seguro que che fai falta.
pois onte fomoslle ata a abelleira, o vento din que entrou media horiña e despois parou, eu coma sempre cheguei tarde mal e arrastro, cando eles xa estaban ata o carallo de esperar a que volvese a entrar, monteille a pequena, despois monteille a grande, despios desmontei a pequena, ahi foi cando decidiron marchar para carnota,e asi foi... e eu claro despois de tanto montar e desmontar dixen que ou me metia ahi, ou lle prendia lume as cometas.. xunto con carlos e pacuco decidimos ariesgar e esperar a que entrara,. ca boa sorte que o final pudemos disfrutar de unha sesion de como xa habia tempo.....
non sei eles en carnota, pero nos pasamolo genial..

bueno eso,, que te coides

un saudo
CarouKite
CarouKite

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 18/09/2008

Volver arriba Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty Re: PARECE QUE ENTRA O SUR

Mensaje  carlos Lun Jun 29, 2009 5:56 pm

POIS SI UNHA TARDE COJONUDA.....
suso eu creo que na praia diseches vou vender as cometas

E santi ti deixa de chorar que o plan ese do barco e demais tampoco esta nada mal

carlos

Mensajes : 53
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Volver arriba Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty SAUDOS DENDE LONDON

Mensaje  MARCEKITE Mar Jun 30, 2009 3:05 pm

VOS A NAVEGAR E EU AQUI IN LONDON .CHEGO EU E IN ENGLAND OLA DE CALOR 30 E 100 % DE HUMEDAD.SAUDOS. sunny
MARCEKITE
MARCEKITE

Mensajes : 113
Fecha de inscripción : 15/09/2008
Edad : 56
Localización : Noia

Volver arriba Ir abajo

PARECE QUE ENTRA O SUR Empty Re: PARECE QUE ENTRA O SUR

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.