VIENTAZO PARA TODA A SEMANA
+2
MARCEKITE
CarouKite
6 participantes
Página 1 de 1.
VIENTAZO PARA TODA A SEMANA
menuda semana que se presenta,aguieira a tope de nordes.... calorcete,,canto tempo esperando....
eu coma sempre irei a ultima hora se alguen se anima...ali estaremos
un saudo
suso
eu coma sempre irei a ultima hora se alguen se anima...ali estaremos
un saudo
suso
CarouKite- Mensajes : 177
NE
EU E CHEMARY ESTIVEMOS A MAÑAN E XA HABIA VENTO, ALGO RACHEADO PERO A DIRECCION ERA PERFECTA¨NNE¨
MARCEKITE- Mensajes : 113
Re: VIENTAZO PARA TODA A SEMANA
E HOXE QUE??, ENTRARÁ ALGO DE NORDES
Suso... pos si que entrou jejeje... putada o zoilo pero Gajes del deporte, ¡A recuperarse pronto ZOILO!
Non deixemos morrer o foro, jejejej deus!!!!!!
Non deixemos morrer o foro, jejejej deus!!!!!!
Jefry_j- Mensajes : 110
SI, EU CON UN OLLO INCHADO, E O ZOILO CO DEDO REVENTADO...
CANDO MENOS O ESPERAS VEÑEN TODAS XUNTAS... ALA A RECUPERARSE
CANDO MENOS O ESPERAS VEÑEN TODAS XUNTAS... ALA A RECUPERARSE
Andades coma toliños lo¿? vaia semaniña que tuvestedes..
zoilo chamoume o outro dia pa ir pero os examenes teñenme vetado de area e sol.. e vendo esto non sei si seria pa decirme que esta de baixa ou para ir navegar.. jaja.
zoilo chamoume o outro dia pa ir pero os examenes teñenme vetado de area e sol.. e vendo esto non sei si seria pa decirme que esta de baixa ou para ir navegar.. jaja.
Outra baixa
Eu non batín con nada pero operei o tabique nasal e a otorrino non me deixa meterme en dúas semanas, estou cabreado a saco, pero non hai outra, o que manda, manda. Por certo Jukillo, tes material? eu teño unha North Rinho 2005 de 14m. que non uso, se queres préstocha para que poidas darte uns piñazos este verán. A cometa téñoa na casa, a barra non sei se a teño eu ou Brais, pero a de aparecer, se che interesa chámame cando acabe-los exames. Ou pon algo no foro, anque xa ves que non podo entrar moi a miúdo.
O Tarifa Team que? anulou para este ano a viaxe, ou segue en pé?
Santi- Mensajes : 154
Bambino...
asi que che endereitaron a tocha,,,,
pois nada benvido o clube,,,
a min xa mo fiseron hai uns anos, e valeu a pena,,, asi que xa sabes
e por unha boa causa,,, (espero, non todo o mundo di o mesmo...)
vemonos en nada para todo o veran,,,, xa che levarei un xelado,,,,
pois nada benvido o clube,,,
a min xa mo fiseron hai uns anos, e valeu a pena,,, asi que xa sabes
e por unha boa causa,,, (espero, non todo o mundo di o mesmo...)
vemonos en nada para todo o veran,,,, xa che levarei un xelado,,,,
Louis- Mensajes : 45
Santi escribió:Eu non batín con nada pero operei o tabique nasal e a otorrino non me deixa meterme en dúas semanas, estou cabreado a saco, pero non hai outra, o que manda, manda. Por certo Jukillo, tes material? eu teño unha North Rinho 2005 de 14m. que non uso, se queres préstocha para que poidas darte uns piñazos este verán. A cometa téñoa na casa, a barra non sei se a teño eu ou Brais, pero a de aparecer, se che interesa chámame cando acabe-los exames. Ou pon algo no foro, anque xa ves que non podo entrar moi a miúdo.
Pos eu nada.. durante xullo estarei en malta, facendo un curso de ingles. saio o dia 5 e volvo o 24 a noitiña, xusto para santiaguiño. Cometa teño unha gaastra tamen de 14m con barra e todo, ten os seus aniños, pero a cabalo regalado.. A volta a ver si acabo co curso de zoilo e terei que empezar a mirar por unha tabla e quizas por unha cometa mais pequena, a ver a ver.. Espero que este veran me poda apuntar a sair a navegar algun dia con vos.
Graciñas pola oferta!!!!
..
Que pasa Lois, tío, encantado de saber de ti, cando estarás por aquí?
Jukillo, non te fíes das Gaastra, que eu tiven unha e do que me acordo é que non tiña ningunha forma de freala, e tiña máis probabilidades de matarme que de navegar. Pásao ben en Malta, e se podes, navega que é un sitio fantástico.
Jukillo, non te fíes das Gaastra, que eu tiven unha e do que me acordo é que non tiña ningunha forma de freala, e tiña máis probabilidades de matarme que de navegar. Pásao ben en Malta, e se podes, navega que é un sitio fantástico.
Santi- Mensajes : 154