Neoprenos..............
5 participantes
Página 1 de 1.
Neoprenos..............
A ver Juevo, estou buscando esa páxina de Sealand e non hai maneira, onte acabou de rebentarme o traxe e necesito un.
Santi- Mensajes : 154
neoprenos
SANTI A MARCA E SELAND SIN LA "A". A PAXINA WEB E www.seland.com
MARCEKITE- Mensajes : 113
traje
si quieres un buen traje de neopreno pillate un npx q estan de lujo, yo tengo uno q me pille por 216€ y es la ostia super elastico y mogollon de caliente.estan muy guapos esos trajes
zoi- Mensajes : 32
Re: Neoprenos..............
bueno, entra na pag, e si ves aljun k che juste, avisame k lle pido o presio. O cabo xa llo pedin.
ojuevo- Mensajes : 305
oye!!,,santi, o final onte pasamolo genial en caldevarcos, chejamos tarde,pero valeu a pena meterse, o malo foi non ir un pouco antes para pillar a lagoa..... como engaña o carallo do vento , pensei que non dava, pero estaba "perfecto".
CarouKite- Mensajes : 177
ti suso co vento nunca atinaches muy bien jejejejejeej venga saludos
...
Graciñas polo consello Zoilo pero como foi un imprevisto, busco algo máis barato e que funcione, incluso estou pensando en seguir co vello, anque con un 6,5,4,3 a movilidade non é moi boa, iso si, frío non pasas.
O neopreno que me mola é SI040, anque podía mandarche o prezo de todos os 4-3
Suso, foi unha pena que non chegaras para a lagoa foi un día espectacular. O luns fomos o Chaki e eu e xa case non había auga na lagoa e subeu o vento a cañón así que ante a alta probabilidade de meterse unha boa piña fomos ceñindo ata o mar e pillamos uns pepinos de olas espectaculares xunta con un windsurfista, anque o Chaki en varias ocasións, en vez de pillar as olas, pillábano as olas a el.
Pero o mellor da tarde foi volver polo curso revirado do río ata onde tiñamos o coche (estabamos nunha das pistas que baixa á lagoa) tes que ir a toda leche, empopado, sorteando pedras e curvas guapísimas, parece que vas facendo un eslalom de montaña.
O neopreno que me mola é SI040, anque podía mandarche o prezo de todos os 4-3
Suso, foi unha pena que non chegaras para a lagoa foi un día espectacular. O luns fomos o Chaki e eu e xa case non había auga na lagoa e subeu o vento a cañón así que ante a alta probabilidade de meterse unha boa piña fomos ceñindo ata o mar e pillamos uns pepinos de olas espectaculares xunta con un windsurfista, anque o Chaki en varias ocasións, en vez de pillar as olas, pillábano as olas a el.
Pero o mellor da tarde foi volver polo curso revirado do río ata onde tiñamos o coche (estabamos nunha das pistas que baixa á lagoa) tes que ir a toda leche, empopado, sorteando pedras e curvas guapísimas, parece que vas facendo un eslalom de montaña.
Santi- Mensajes : 154
b3
santi si entras en la pagina de b3 pideme lo que quieras q ahora trabajo con ellos ,alli tambien ahi traes chulos y mogollon de cosas mas hecharle un vistacin....
Página 1 de 1.