LISTA SAN XOAN
+3
Jefry_j
MARCEKITE
ALY
7 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
LISTA SAN XOAN
1-ALY
2-SUSO
3-MARCE
4-MONI
5-CAR
6-SANTI
7-JEFRY
8-SONIA
9-BRAIS
10-PILI
11-LOIS
12-MARIA
13-CARLOS
14-LETI
2-SUSO
3-MARCE
4-MONI
5-CAR
6-SANTI
7-JEFRY
8-SONIA
9-BRAIS
10-PILI
11-LOIS
12-MARIA
13-CARLOS
14-LETI
Última edición por ALY el Vie Jun 25, 2010 10:13 am, editado 5 veces
ALY- Mensajes : 26
SAN XOAN
O PRESI VAI A XOGAR O CAMPIONATO DE ESPAÑA DE GOLF.
CREO QUE LOIS E MARIA TAMEN SE APUNTAN.
CREO QUE LOIS E MARIA TAMEN SE APUNTAN.
MARCEKITE- Mensajes : 113
Re: LISTA SAN XOAN
este Presi pasa moito de nós....volveusenos un pijo con esto do golf!!!! ja,ja,ja.
poucos ou moitos a intension e a misma... pasalo ben
Jefry_j- Mensajes : 110
Eu posiblemente vaia xa o venres ca caravana.
Santi- Mensajes : 154
Estibemos pensando Suso e máis eu que para ir acampar todo o finde está mellor Río Sieira, que opinades?
de novo sinto non poder ir. pero ten rason marce, vou o campeonato de españa. en ourense.
pasadeo ben.
pacuco rajado, pacuco rajado. claro en muros queiman a xente jrande ese dia, e pensa que vamos a faser o mismo con él aqui. ja ja
ademais ese día, é o dos equinosios. como maestro de seremonias non tería presio. ja ja
pasadeo ben.
pacuco rajado, pacuco rajado. claro en muros queiman a xente jrande ese dia, e pensa que vamos a faser o mismo con él aqui. ja ja
ademais ese día, é o dos equinosios. como maestro de seremonias non tería presio. ja ja
EL PRESI- Mensajes : 28
Hola chavales!! que opinades de ir mellor a Rio Sieira xa que seguramente haxa mais xente facendo festa, menos polvo que na Guieira (Devido o trafico dos coches) e sobre todo,, por que a predicción e de norte..
Ahi queda eso....
Ahi queda eso....
CarouKite- Mensajes : 177
xa somos 12, idevos apuntando que esto empeza a ter vidilla!!!
Última edición por ALY el Mar Jun 22, 2010 3:26 pm, editado 1 vez
Aly esto e po sabado non??? si e asi sonia tamen vira
a ver decide donde vos apetece?
Última edición por ALY el Mar Jun 22, 2010 5:24 pm, editado 1 vez
A ver,a min Río mólame pero hai que pensar tamén nos que non van durmir alí e incluso a Carmen lle ven mal porque o sábado ten clase en Santiago.A ver,que opinen os afectados
Por certo Ali, podemos quedar para ir a comprar o venres ou o sábado, xa que non teño outros plans..ja,ja,ja...
Por certo Ali, podemos quedar para ir a comprar o venres ou o sábado, xa que non teño outros plans..ja,ja,ja...
vale, xa que non tes outros plans...podes quedar conmigo,ja,ja,ja!!!!
E que aquí non hay quen opine....a ver chavales donde preferides que se faga?
E que aquí non hay quen opine....a ver chavales donde preferides que se faga?
quen non vai quedar a dormir? Marce e Moni espero que si, senon vos convence a tienda, eu deixovos dormir na caravana!!!
Jefry, vos ides quedar,non?
Jefry, vos ides quedar,non?
non creo que quedemos a durmir pero eu non teño peroblem por ir a calquera lado ok???
con mijo contade pa o que sea... e si bos ai que axudar ca compre pos abisade, e a pasta que canto poñemos e cando??
con mijo contade pa o que sea... e si bos ai que axudar ca compre pos abisade, e a pasta que canto poñemos e cando??
Que vos parece poñer 10€ por cabeza? será pouco? que imos comprar e cando Ali?
queda confirmado Río Sieira?
Santi quedamos o viernes despois de comer para comprar? eu digo de coller churrasco e non sei si queredes sardiñas? si queredes, collemosllas a Virucha! e de beber que queredes? cerveza, calimocho,...?
eu penso que 10€ está ben!!!!
Santi quedamos o viernes despois de comer para comprar? eu digo de coller churrasco e non sei si queredes sardiñas? si queredes, collemosllas a Virucha! e de beber que queredes? cerveza, calimocho,...?
eu penso que 10€ está ben!!!!
SAN XOAN
EU TRABALLO SABADO E DOMINGO, MONY TRABALLA O SABADO POLA MAÑAN E PABLETE VAI QUEDAR CA SUA TIA EN PORTOSIN A NOITE DO SABADO , PERO COMO TRABALLA O DOMINGO POLA MAÑAN,TRAIMO DE VOLTA O DOMINGO AS 9:30.
POOOOOR FAVOOORRR PREFIRO AGUIEIRA, SI NON VOU TER QUE COMPRAR O UNIFORME DE CONDUCTOR DO CASTROMIL.
POOOOOR FAVOOORRR PREFIRO AGUIEIRA, SI NON VOU TER QUE COMPRAR O UNIFORME DE CONDUCTOR DO CASTROMIL.
MARCEKITE- Mensajes : 113
buenaaas!!!!!
O Ñu e mais eu a cena vamos a calquera dos dous sitios, pero para o tema da acampada, sobre todo con tenda, esta mellor Rio Sieira!!! na Aguieira es inviable!!!!
Non hai aljún sitio intermedio, que este mais cerca e ke se poida acampar?!?!?!? Queiruga, Caveiro ... ?!?!?!?
Esto de escribir en Jalego non é o meu .... tardo infinitooooooo
O Ñu e mais eu a cena vamos a calquera dos dous sitios, pero para o tema da acampada, sobre todo con tenda, esta mellor Rio Sieira!!! na Aguieira es inviable!!!!
Non hai aljún sitio intermedio, que este mais cerca e ke se poida acampar?!?!?!? Queiruga, Caveiro ... ?!?!?!?
Esto de escribir en Jalego non é o meu .... tardo infinitooooooo
Mery- Mensajes : 2
Bueno como ninguén se decide x un sitio, nos vamos hoxe de acampada para Río Sieira, e mañan facemos a festa donde queirades!!!!! (aínda que parece que o tempo non vai acompañar)
Pois paréceme ben. Mañá ás 22:00 na Aguieira, así respectamos o sitio que decidiramos nun principio. Cando imos comprar Ali? paréceche se quedamos mañá pola mañá? Suso e Carmen non están e así aproveitamos...........para ir comprar ja,ja,ja
Suso a donde vai?
vemonos o sabado a mañan.
vos non acampades oxe?
vemonos o sabado a mañan.
vos non acampades oxe?
Suso mañá vai de Cousteau, a estudiar os fondos mariños. Nós temos pensado ir hoxe, pero creo que quedaremos na Aguieira porque Car mañá ten que ir a Santiago e o domingo traballa.
mira que sodes traballadores nesa familia......!!!!!!!! jajajajajajaja
xa sabes ti máis que min do meu mozo, a min non me conta nada....
bueno, pois quedamos mañan. pero hai un problema que eu non sei conducir a furgoneta.....
xa sabes ti máis que min do meu mozo, a min non me conta nada....
bueno, pois quedamos mañan. pero hai un problema que eu non sei conducir a furgoneta.....
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.