O fin de semana pinta ben
+3
Santi
zoi
ojuevo
7 participantes
Página 1 de 1.
O fin de semana pinta ben
Quen se apunta o fin de semana? O problema é que nos o Sábado temos barco.
ojuevo- Mensajes : 305
Re: O fin de semana pinta ben
valla problemon eeeeee buuuffff
jajajajajajaja
jajajajajajaja
zoi- Mensajes : 32
Capullo, cando baixes, acordate de traerme a Vegas de Deuchan. Keroche ver o Sábado animandonos desde a punta do muelle. Ala, k che medre.
Eu creo que chegamos a todo. A regata é ás 13.00. Este sábado toca triángulo, así que se sae ben, en hora e media temos liquidado. Sobre as 15.30 teremos todo recollido. Xa veremos, o importante é gañar a regata, senón xa quedamos sen posibilidades para levarnos o cómputo das catro.
Santi- Mensajes : 154
Moita sorte chavales, que non se diga dos de ""Fillos do Vento"", A POR TODO EHHH!!!!!
Jefry_j- Mensajes : 110
Mañan non pinta nada ben, dan SSE, e penso que eso non entra en ningún lado. Pacuco, avisaras si entra en Carnota
SSE EN AREA MAIOR
CHEMA NON TE ENTERAS, ONTE SAIMOS EN AREA CON 8 m. O VENTO ESTABA PERFECTO 18 NUDOS , NA ORILLA HABIA 0.5 m. DE OLA E FORA A COUSA POÑIASE MOI SERIA (NON DIGO TAMAÑO PORQUE LOGO DECIDES QUE SON UN EXAGERADO).
O VENTO ENTRABA DE EZQUERDAS (SSE) PERFECTO PARA TI (REGULAR).
O VENTO ENTRABA DE EZQUERDAS (SSE) PERFECTO PARA TI (REGULAR).
MARCEKITE- Mensajes : 113
Chema , eu o fin de semana non teño acceso a internet .
O domingo non entrou hasta as 3 e pico da tarde . A verdade eu pensei que xa non navejabamos .
Como a Marea estaba moi baixa , en Carnota non estaba moi recomendable por que caian as olas como si foran muros , todo de jolpe ....metian medo e o vento tampouco estaba claro .
En area maior estivo ben . As olas de fora eran jrandes e rompian de repente pero como rompian lexos a espuma creaba outra ola entre 1 e 0,5 m , e podias facer varios bottoms ( dos que facemos nos ....non dos de Kelly slater ) ata chejar a orilla . Para colofon da tarde , a miña tabla de olas doulle unha paliza as pedras de Area maior coa axuda de unhas olas que metian medo . Esas pedras non se me volven a poñer farrucas nin a min nin os meus amijos . Mencion special para Santi que , como persoa corda que é , non se lle ocurre outra cousa que , enjanchado á cometa e camiñando , meterse entre as pedras a axudarme a recuperar a tabla .... Estamos tolos ! Asi non chejamos a vellos nin de coña.
Ala , parese q esta seman rejalabos o tempo un pouco de Noroeste ....disfrutadeo
O domingo non entrou hasta as 3 e pico da tarde . A verdade eu pensei que xa non navejabamos .
Como a Marea estaba moi baixa , en Carnota non estaba moi recomendable por que caian as olas como si foran muros , todo de jolpe ....metian medo e o vento tampouco estaba claro .
En area maior estivo ben . As olas de fora eran jrandes e rompian de repente pero como rompian lexos a espuma creaba outra ola entre 1 e 0,5 m , e podias facer varios bottoms ( dos que facemos nos ....non dos de Kelly slater ) ata chejar a orilla . Para colofon da tarde , a miña tabla de olas doulle unha paliza as pedras de Area maior coa axuda de unhas olas que metian medo . Esas pedras non se me volven a poñer farrucas nin a min nin os meus amijos . Mencion special para Santi que , como persoa corda que é , non se lle ocurre outra cousa que , enjanchado á cometa e camiñando , meterse entre as pedras a axudarme a recuperar a tabla .... Estamos tolos ! Asi non chejamos a vellos nin de coña.
Ala , parese q esta seman rejalabos o tempo un pouco de Noroeste ....disfrutadeo
Pacuco- Mensajes : 176
Eu non fun porque falei ca mona de Lois as 10 da mañan e quedou en chamarme si nos movíamos a aljun sitio. A culpa e miña, que conosendo a empanada de Lois me fiara del. MECAJINAPUTA, E EU SIN FASER NADA EN TODO O DIA!!!!!!!!!
ti tamen fiaste de cada un .....
Pacuco- Mensajes : 176
ehhhhhh.... que facil e votarlle a culpa os demais,,,
si non viñestes e porque andabas a durmir,,, eu coma estaba desperto,,,
e o que hai,,, ainda que non te metas un dia non pasa nada que hai que baixar o nivel....
bye
si non viñestes e porque andabas a durmir,,, eu coma estaba desperto,,,
e o que hai,,, ainda que non te metas un dia non pasa nada que hai que baixar o nivel....
bye
Louis- Mensajes : 45
Página 1 de 1.