Secretario de clase
+2
EL PRESI
Santi
6 participantes
Página 1 de 1.
Secretario de clase
Para que saibades un pouco de que vai o do delegado de clase, e por se alguén se anima este venres, eu teño garda no cole ata as 18:15 así que non vou poder, e sería interesante que alguén se pasara por alí.
B.5 REPRESENTACION E ADMINISTRACION DAS CLASES
b.5.1 Asociación de Regatistas de Clase:
A F.G.V. pode recoñecer Asociacións de Propietarios que agrupen deportistas dunha Clase recoñecida coa finalidade de promover e difundir as súas actividades, así como servir de canle de participación aos deportistas nas cuestións federativas que os afecten.
As Asociacións de regatistas de clase rexeranse por Estatutos, que non poderán contradicir os Estatutos e Regulamentacións da F.G.V.. O funcionamento das Asociacións deberá ser democrático e non efectuarán discriminación ningunha para admitir asociados. Os Estatutos das Asociacións, así como as súas modificacións, deben ser aprobados pola F.G.V.
As Asociacións de regatistas de clase aprobadas pola F.G.V. teñen o dereito de propoñer o Secretario de Clase.
b.5.2 Representación
As Clases recoñecidas estarán representadas nas súas relacións coa F.G.V., R.F.E.V., Clubs e calquera outra entidade ou autoridade deportiva polos Secretarios de Clase.
Cada Clase terá un Secretario de Clase. Non obstante, o Presidente da F.G.V. poderá decidir que haxa un mesmo Secretario para varias Clases cando o número de navegantes ou outras razóns de eficacia así o aconsellen.
O Secretario da Clase será nomeado e cesado polo Presidente da F.G.V. anualmente a proposta da asociación de propietarios se a houbese ou do colectivo de deportistas que participen no Campionato Gallego da súa clase e coincidindo coa súa celebración.
b.5..3 Funcións do Secretario de Clase
a) Representa á Clase no Comité federativo correspondente e canaliza as propostas emanadas dos deportistas da Clase e das Asociacións de Propietarios.
b) Xestiona as actividades das Clases de acordo coas súas normas internacionais e no marco de toda a regulamentación promulgada pola F.G.V. e R.F.E.V. coidando da correcta execución dos acordos da Xunta Directiva e do Comité correspondente, e da promoción e difusión da súa Clase mantendo relacións constantes e fluídas cos representantes das Clases recoñecidas pola R.F.E.V.
c) Propón o calendario de regatas e actividades da Clase, e informa acerca do lugar e data de celebración das Copas e Campionatos outras regatas nacionais e internacionais.
d) Manterá relacións coas respectivas organizacións nacionais, de existir, informando a F.G.V. dos temas tratados e as decisións adoptadas. No exercicio desta actividade coidará de defender os intereses de política deportiva da F.G.V., para o que solicitará previamente a opinión do Comité federativo correspondente.
e) Colaborará cos distintos Comités federativos nas cuestións técnicas propias da clase.
f) Poderá realizar, ademais cantas funcións lle encomende a F.G.V.
Normalemente se hace una o dos reuniones al año como mucho, normalmente
se hace todo por e-mail. La que se hace para el año que viene es
precisamente este viernes en el CTV de Villagarcía a las 17:00, si
quieres asistir no hay ningún problema y así ya te poner un poco al
tanto de como va el asunto.
En cuanto a la otra pregunta el procedimiento es un escrito al
Presidente para que en la primera Junta directiva que se haga lleve a
cabo el nombramiento, y posteriormente, en cada campeonato gallego de
cada año se suelen hacer lecciones a secretario de clase y si cambia se
notifica a la federación para el nuevo nombramiento y en caso contrario
sigue el que esta´.
Saludos,
Castor
B.5 REPRESENTACION E ADMINISTRACION DAS CLASES
b.5.1 Asociación de Regatistas de Clase:
A F.G.V. pode recoñecer Asociacións de Propietarios que agrupen deportistas dunha Clase recoñecida coa finalidade de promover e difundir as súas actividades, así como servir de canle de participación aos deportistas nas cuestións federativas que os afecten.
As Asociacións de regatistas de clase rexeranse por Estatutos, que non poderán contradicir os Estatutos e Regulamentacións da F.G.V.. O funcionamento das Asociacións deberá ser democrático e non efectuarán discriminación ningunha para admitir asociados. Os Estatutos das Asociacións, así como as súas modificacións, deben ser aprobados pola F.G.V.
As Asociacións de regatistas de clase aprobadas pola F.G.V. teñen o dereito de propoñer o Secretario de Clase.
b.5.2 Representación
As Clases recoñecidas estarán representadas nas súas relacións coa F.G.V., R.F.E.V., Clubs e calquera outra entidade ou autoridade deportiva polos Secretarios de Clase.
Cada Clase terá un Secretario de Clase. Non obstante, o Presidente da F.G.V. poderá decidir que haxa un mesmo Secretario para varias Clases cando o número de navegantes ou outras razóns de eficacia así o aconsellen.
O Secretario da Clase será nomeado e cesado polo Presidente da F.G.V. anualmente a proposta da asociación de propietarios se a houbese ou do colectivo de deportistas que participen no Campionato Gallego da súa clase e coincidindo coa súa celebración.
b.5..3 Funcións do Secretario de Clase
a) Representa á Clase no Comité federativo correspondente e canaliza as propostas emanadas dos deportistas da Clase e das Asociacións de Propietarios.
b) Xestiona as actividades das Clases de acordo coas súas normas internacionais e no marco de toda a regulamentación promulgada pola F.G.V. e R.F.E.V. coidando da correcta execución dos acordos da Xunta Directiva e do Comité correspondente, e da promoción e difusión da súa Clase mantendo relacións constantes e fluídas cos representantes das Clases recoñecidas pola R.F.E.V.
c) Propón o calendario de regatas e actividades da Clase, e informa acerca do lugar e data de celebración das Copas e Campionatos outras regatas nacionais e internacionais.
d) Manterá relacións coas respectivas organizacións nacionais, de existir, informando a F.G.V. dos temas tratados e as decisións adoptadas. No exercicio desta actividade coidará de defender os intereses de política deportiva da F.G.V., para o que solicitará previamente a opinión do Comité federativo correspondente.
e) Colaborará cos distintos Comités federativos nas cuestións técnicas propias da clase.
f) Poderá realizar, ademais cantas funcións lle encomende a F.G.V.
Normalemente se hace una o dos reuniones al año como mucho, normalmente
se hace todo por e-mail. La que se hace para el año que viene es
precisamente este viernes en el CTV de Villagarcía a las 17:00, si
quieres asistir no hay ningún problema y así ya te poner un poco al
tanto de como va el asunto.
En cuanto a la otra pregunta el procedimiento es un escrito al
Presidente para que en la primera Junta directiva que se haga lleve a
cabo el nombramiento, y posteriormente, en cada campeonato gallego de
cada año se suelen hacer lecciones a secretario de clase y si cambia se
notifica a la federación para el nuevo nombramiento y en caso contrario
sigue el que esta´.
Saludos,
Castor
Santi- Mensajes : 154
Re: Secretario de clase
Que? moito navegar e moita festa, pero cando se trata de cousas serias, ninguén contesta....
Santi- Mensajes : 154
eu teño o problema do curre, pero si podo vou. teño que falar con miña prima. pero seria interesante que algun de nos fora.
EL PRESI- Mensajes : 28
Eu tamen penso que unha pena non estar metido algun de nos.. creo que seria todo mais facil..... persoalmente non podo(por motivos laborales).
Tamen penso que co delegado que temos, este deporte vai ir de CU
SE TEMOS QUE BOTAR...EU VOTO POR --PACUCO--
un saudo SUSO
Tamen penso que co delegado que temos, este deporte vai ir de CU
SE TEMOS QUE BOTAR...EU VOTO POR --PACUCO--
un saudo SUSO
CarouKite- Mensajes : 177
Pacuco ...para que ? non me enterei ven de que vai o conto . Eu estu na cama ca gripe A . Hasta o luns non estou operativo .
Vou leer ven todo ese parrafo que escribeu Santi a ver si me entero de que vai o conto
Vou leer ven todo ese parrafo que escribeu Santi a ver si me entero de que vai o conto
Pacuco- Mensajes : 176
eu ainda non estou moi ben enterado que que e o secretario de clase pero unha idea teño,despois da reunion dos socios e mais a directiba, A verdad e que o que esta aora non lle importa moito esto creo que so mira o seu bolsillo... ten razon Suso, Pacuco seria un bo candidato
Jefry_j- Mensajes : 110
Pero q mal vos fixen eu para quererme tan mal ?
Pacuco- Mensajes : 176
trankilo pacuco, ti co da gripe A , xa as de ter de abondo..
pensei en ti por estar en Vijo, xa che pilla cersa a FEDEracion
coidate
pensei en ti por estar en Vijo, xa che pilla cersa a FEDEracion
coidate
CarouKite- Mensajes : 177
Sinto Pacuco non me fijara no da gripe A tio, sinto moito, e recuperate pronto un saudo
Jefry_j- Mensajes : 110
pacuco, ti o que estas, é ca conexa, seguro. a disculpa da gripe a xa non cola, ja ja
EL PRESI- Mensajes : 28
Tendes unha coña ca CONEXA esa ,,,
tamen pode ser un conexo, polo que eu vin,,,
pero co de secretario de clase na de na, se fora para o secretario de clase: clase "actos festivos"
xa veriamos a ver,,, seguro que habia lista de espera, igual que para ir ca conexa esa...
tamen pode ser un conexo, polo que eu vin,,,
pero co de secretario de clase na de na, se fora para o secretario de clase: clase "actos festivos"
xa veriamos a ver,,, seguro que habia lista de espera, igual que para ir ca conexa esa...
Louis- Mensajes : 45
Página 1 de 1.