FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Como sopla polas rías altas...

Como sopla polas rías altas... Empty Como sopla polas rías altas...

Mensaje  diavmi Miér Oct 14, 2009 12:36 am

Hoxe estiven polas rías altas, e soplaba nordés que era a caña, superaban fácil os 25 nos, supoño que por aqui abaixo non tirou tanto o aire. O caso é que estiven nunhas cantas praias, e non vin a ninguén facendo kite. A praia que me chamou moito a atención foi a de Marouzos en Ortigueira, o ladiño ten unha lagoa que é unha verdadeira gozada, o caso é que non me metín na auga, xa que parece ser que é unha zona de especial protección para as aves. Tedes idea de se hai algún tipo de prohibición ou regulación neste tipo de zonas, ou nalgunha en particular. Eu xa teño probado a lagoa de Carnota, pero este tema me preocupa un pouco, xq xa teño experiencia en sufrir prohibicións de prácticas deportivas en zonas similares, e con multas incluidas. Se pasou de non existir regulación, á prohibición pura e dura, cousa que nin xiquera pasa en moitos parques nacionais. Un exemplo das prohibicións foi o do campionato de kitebuggy na praia da Frouxeira, nesta lagoa si que esta prohibido facer kite polo ke teño leido.

Fotos da praia de Area Longa

Praia de Marouzos

Aquí tedes unha foto de como zoaba o aire sobre as augas da lagoa.....

Como sopla polas rías altas... Pict5852

diavmi