Emborachome ou non?
4 participantes
Página 1 de 1.
Emborachome ou non?
Mañan teño unha comida, pero parese que pode entrar aljo de vento. Nesesito axuda, emborrachome na comida, ou non probo nin jota por si entra aljo?
ojuevo- Mensajes : 305
Re: Emborachome ou non?
Pois eu creo que deberias de emborracharte,,, esto dijocho por experiencia propia. si e que vas ir a navejar, en caso de emborracharte o unico malo e que vas ir un pouco anestesiado, que eso derivará en que as hostias que te poidas comer hanche de doer bastante menos ..
pola miña parte, recomendoche que o fajas...porque para a pouca merda de vento que pode entrar.....
mira o meu careto a seman pasada
pola miña parte, recomendoche que o fajas...porque para a pouca merda de vento que pode entrar.....
mira o meu careto a seman pasada
CarouKite- Mensajes : 177
.
De onde sacaches a ese fenómeno oh?..
Juevo, menos mal que non te embriagaches, porque aínda así acabaches rebentado do entrenamento....matao, que es un matao...ja,ja,ja....
Juevo, menos mal que non te embriagaches, porque aínda así acabaches rebentado do entrenamento....matao, que es un matao...ja,ja,ja....
Santi- Mensajes : 154
juevo
Jose Maria como madrujas, asi a curras.
MARCEKITE- Mensajes : 113
que, tampouco o fixen tan mal, non?
Pois podiamos ir pensando en fasernos unha escapadiña para o norte, porqu e eu estou co puto mono. Fai un par de semanas que non toco ajua.
Pois podiamos ir pensando en fasernos unha escapadiña para o norte, porqu e eu estou co puto mono. Fai un par de semanas que non toco ajua.
que pasa, marce. Imos o Concello mais tarde? AS 12 mais ou menos? ou vou eso solo, que tanto me ten
estou no curre no aeroporto, e teño para todo o dia.
avisame si che dan a sala de cultura, para que o presi mande o mail para os socios.
avisame si che dan a sala de cultura, para que o presi mande o mail para os socios.
MARCEKITE- Mensajes : 113
Presentei a solicitude no concello. Deronlle rexistro de entrada e quedaron en avisarme.
Página 1 de 1.