FORO FILLOS DO VENTO KITE-CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SEGURO DEPORTIVO

4 participantes

SEGURO DEPORTIVO Empty SEGURO DEPORTIVO

Mensaje  diavmi Miér Sep 30, 2009 6:47 pm

Como recén chegado e practicante doutros deportes de risco, no que un pode ter un seguro deportivo, quería saber se estades a facer algún tipo de seguro, xa sexa mediante algunha federación (non sei si a de vela ... ), o clube, ou por medio de IKO, aquí vin que se te das de alta pagando a cuota tes dereito a un seguro deportivo que cobre as modalidades de kite, snow e power...

http://www.ikointl.com/iko.php?page=iko-kiteboarder-insurance.php&current_menu_area=30

Sau2

diavmi

SEGURO DEPORTIVO Empty Re: SEGURO DEPORTIVO

Mensaje  AUGASSANTAS Miér Sep 30, 2009 6:53 pm

diavmi escribió:Como recén chegado e practicante doutros deportes de risco, no que un pode ter un seguro deportivo, quería saber se estades a facer algún tipo de seguro, xa sexa mediante algunha federación (non sei si a de vela ... ), o clube, ou por medio de IKO, aquí vin que se te das de alta pagando a cuota tes dereito a un seguro deportivo que cobre as modalidades de kite, snow e power...

http://www.ikointl.com/iko.php?page=iko-kiteboarder-insurance.php&current_menu_area=30

Sau2
Boas amigo,eu son iko mais o meu seguro teño con axa winterthur.Dende logo e moi bo que pregun tes polo seguro xa que eu considero indispensable.
Mira este link e aproveito para convidarte a nosa festa e travesia de kite na mariña de Lugo o s dias 6 e 7 de novembro.

http://www.seguros-winterthur.com/kite.html
AUGASSANTAS
AUGASSANTAS

http://augassantas.wordpress.com

Mensaje  diavmi Miér Sep 30, 2009 7:13 pm

A simple vista a modalidade Completa ten boa pinta, sobretodo me interesa polo seguro contra terceiros. Ainda co tema das cometas me parece que o controlo bastante ben, xa que levo dous anos practicando en terra con elas, me preocupa bastante o tipico despiste ou imprevisto que poda mancar a alguén. Unha pregunta mais, o de winterthur cobreche fora de España.

Grazas pola invitación, a ver que se me tercia para esas datas, ainda que me da que vou ter algún magosto, e por outra parte me da co meu "nivel" non esta ainda pa unha travesía. A ver se me poño as pilas e o vento axuda algo.

diavmi

Mensaje  AUGASSANTAS Miér Sep 30, 2009 7:59 pm

diavmi escribió:A simple vista a modalidade Completa ten boa pinta, sobretodo me interesa polo seguro contra terceiros. Ainda co tema das cometas me parece que o controlo bastante ben, xa que levo dous anos practicando en terra con elas, me preocupa bastante o tipico despiste ou imprevisto que poda mancar a alguén. Unha pregunta mais, o de winterthur cobreche fora de España.

Grazas pola invitación, a ver que se me tercia para esas datas, ainda que me da que vou ter algún magosto, e por outra parte me da co meu "nivel" non esta ainda pa unha travesía. A ver se me poño as pilas e o vento axuda algo.
[color=orange][i]Vamos por partes:

O seguro si cobre no estranxeiro.
A parte da travesía levaremos cometas de tracción para poñer a xente en contacto co kite e con nós.
E o do nivel ,so se colle entrando a augaaaaaa,animate meu.

Visita este blog.
www.augassantas.wordpress.com
AUGASSANTAS
AUGASSANTAS

http://augassantas.wordpress.com

Mensaje  IDAVIS Jue Oct 01, 2009 1:41 am

diavmi escribió:Como recén chegado e practicante doutros deportes de risco, no que un pode ter un seguro deportivo, quería saber se estades a facer algún tipo de seguro, xa sexa mediante algunha federación (non sei si a de vela ... ), o clube, ou por medio de IKO, aquí vin que se te das de alta pagando a cuota tes dereito a un seguro deportivo que cobre as modalidades de kite, snow e power...

Sau2

SI TE FEDERAS EN LA FEDERACION GALLEGA DE VELA TAMBIEN ESTARAS CUBIERTO CON UN SEGURO DE RC

SALUDOS
IDAVIS
IDAVIS

http://www.SurfariSurfCamp.com

Mensaje  Santi Jue Oct 01, 2009 3:18 pm

Nós no clube uns cantos estamos federados o que che dá dereito a un seguro médico e de responsabilidade civil, ademais de poder competir no circuíto galego. www.fgvela.com

Santi

Mensaje  diavmi Jue Oct 01, 2009 5:51 pm

O único malo das licenzas federativas é que tes que esperar a principios de ano para tramitalas, para non perder uns meses, sobretodo nas datas que estamos, esto seino por experiencia, xa que tamen estou federado en outros deportes. Esta opción realmente é das que mais me convence, xa que tamén é un modo de apoialo deporte como tal. Unha cuestión .... entendo que a tarxeta federativa é de vela, ainda que ti despois fagas calquer tipo de deporte relacionado co mar.

Polo que vexo na web da federación, o prezo depende da idade do federado, é que noutras depende do ambito de cobertura (Nacional, CEE, Mundial).

Ben, se tal ,a ver se me podedes comentar como vai o tema do clube (inscripción, cuotas, etc) se o preferides nun mail. diavmi@gmail.com.

Moitas grazs...

diavmi

SEGURO DEPORTIVO Empty .

Mensaje  Santi Vie Oct 02, 2009 11:23 am

Polo que eu teño entendido, estes últimos anos, a partires do verán, xa non che cobraban os 54€ íntegros, se non que che facían un desconto dependendo dos meses que faltaran, terías que consultarllo a eles 986207220. A tarxeta pon vela, pero no seguro xa teñen claro que teñen afiliados de kite, eu xa tiven unha lesión e non tiven ningún problema. En canto ó clube, ó ser novo socio terás que abonar 40€, o que che dá dereito a conseguir uns precios moi apetecibles en Material Flexifoil e Liquid Force. Aparece toda a información na entrada desta web, pois tes que cubrir os datos e facer o ingreso, incluso che tramitamos a licenza federativa (ollo!! terás que abonala tamén)

Santi

Mensaje  diavmi Lun Oct 05, 2009 7:07 pm

Unha última dubida, a cuota do clube entendo que é anual, a pagades a principios de ano i é válida para todo o ano, ou a podedes dar de alta en calquer data e vale ata a mesma data do ano seguinte.

diavmi

Mensaje  Santi Mar Oct 06, 2009 10:52 am

En principio é por ano natural porque se non podemos tolear ó tesoreiro, así que podes esperar ó 2010 ou aboar o 2009. Só che comento que se estás interesado en mercar cometas, recoméndoche que te fagas socio agora, nesta época os prezos están mellor, e por 40€ de ser socio consegues ofertas máis que interesantes, anque foran 200€ de cota sairías gañando.

Santi

Mensaje  diavmi Mar Oct 06, 2009 5:22 pm

Xa me imaxinaba que era a principio de ano, do contrario sería de dificíl xestión. Contra o fin de mes o mellor me fago socio, se non, esperarei ata principios do ano ke ven, polo de agora non vou mercar cometa nova, ejejje, teño unhas cantas mercadas de segunda man para aprender como é debido e sen arriscar materile do bo.

Graciñas polas respostas

diavmi

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado