QUEN VAI A SABON
3 participantes
Página 1 de 1.
QUEN VAI A SABON
PARECE QUE VAI FACER BO TEMPO PARA O FIN DE SEMANA,PREDICCION GUAPA PARA O DOMINGO..... EU ESTOU LIANDO A UNHA TROPILLA PARA IR ALA... PERO DO CLUB QUEN VAI??
E SANTI!!, XA ESTARÁ ESA CARIBANIN PREPARADA NON??
E SANTI!!, XA ESTARÁ ESA CARIBANIN PREPARADA NON??
CarouKite- Mensajes : 177
Re: QUEN VAI A SABON
EU NON PODO . AINDA ANDO TOCADO DA PERNA E NON QUERO IR E TENTAR O DEMO
PASADEO BEN
PASADEO BEN
Pacuco- Mensajes : 176
Eu vou
Que tal Su, eu tentarei marchar o venres sobre as catro da tarde, non vaia ser que non dea chegado ca caravana alá. Estou currando nela, e non vou dar acabado, pero irá como estea, se me deixas conectarme ó teu compresor sería un puntazo. O que hai é que abrir debate, porque o Juevo, dicía de ir para o outro aparcamento, que está máis apartado e non andan por alí os verdes. Como o vedes?
Santi- Mensajes : 154
Re: QUEN VAI A SABON
hola chavales, parece que o final imos a ter ventiño para o campeonato. a predición para sabón e de nordes para todo o fin de semana......esperemos que entre. eu tamen son partidario de ir para o outro lado, parece que ali tenos un pequeno pinar, e como xa sabes as cabras sempre tiran o monte. pero por outra parte tamen mola estar donde o mogollon...falamolo o chegar ala bueno eu teño pensado arrancar sobre as 5 ou 6. o churrasquiño e as cerveciñas xa estan compradas.....asi que o unico que nos falta e que chegue a hora de marchar....
santi xa che conseguin o (GENERADOR)de corriente,, o (compresor) e o do aire,,,,jaja..
mañan xa cho levo....ok
veña idevos preparando que esto pinta moi bennnnnnn!!!!!!
santi xa che conseguin o (GENERADOR)de corriente,, o (compresor) e o do aire,,,,jaja..
mañan xa cho levo....ok
veña idevos preparando que esto pinta moi bennnnnnn!!!!!!
CarouKite- Mensajes : 177
Página 1 de 1.