Seniña
5 participantes
Página 1 de 1.
Seniña
Que pasa, xa que non hai moito vento,podríamos ir senar o sabado a noite un churrasquiño, ou que?
Quen se apnta?
e de paso facemos unha pequena xuntanza antes de comer e falamos do campeonato, de como vai e eso.
Veña, idevos apuntando
Quen se apnta?
e de paso facemos unha pequena xuntanza antes de comer e falamos do campeonato, de como vai e eso.
Veña, idevos apuntando
ojuevo- Mensajes : 305
Re: Seniña
Como eu son novo, non me entero. E ademais, teño catro efectos colaterais (4, 11, 13 e x anos), así que aínda non che sei como se vai prantexar o sábado. En calquera caso, se ides propondo un sitio/hora, se conquiero fuxir un anaco, pásome aínda que sexa un momento para coñecer aos/as que estén e saudar! Demasiadas condicións... é o que temos os vellos...
Está o día de vicio! Pero nen gotiña de vento... e se os novos soplamos...? :-)
Saúde e sorte,
Ricardo
Está o día de vicio! Pero nen gotiña de vento... e se os novos soplamos...? :-)
Saúde e sorte,
Ricardo
rrodriguezNT- Mensajes : 10
Esa foy unha boa idea... eu xa me apunto si desides donde e esas cousas pois baise falando. E que este vento... na non ai maneira con el, si os de Tarifa nos deixaran a mita do que teñen ala xa nos sobrabamos.
beña un saudo
beña un saudo
Jefry_j- Mensajes : 110
imos ir mirar a taberna de Lousame, ijual con esto da crisis teñen aljo de sitio
Uf! Pensei que Jefry_j decía que a boa idea era que soplaramos os novos! Ten moita lenda a taberna esa! A min xa me apetece achegarme!
Moita saúde!
Moita saúde!
o juevo parese o consejal de cultura e festexos, sempre quere liala jeje, eu en prinsipio apuntariame, xa que nunca estuven na taberna esa.
Ricardo o de 13 anos non lle pica a curiosidade do kite?¿ si fose así terias unha boa escusa para escaquearte mais a miudo, senon mira para Santi que ca excusa do sobriño as navejadas que se mete... jeje
saúdos a todos
Juan.
Ricardo o de 13 anos non lle pica a curiosidade do kite?¿ si fose así terias unha boa escusa para escaquearte mais a miudo, senon mira para Santi que ca excusa do sobriño as navejadas que se mete... jeje
saúdos a todos
Juan.
Juan*- Mensajes : 8
Creo que lle pica máis á de catro! :-) En calquera caso, a ver se vendo algo, merco kites a tutiplén e os enrolo a todos/as!
Saúde!
Saúde!
chemi cuenta conmigo pa este sabado, la liamos o ke
Bad- Mensajes : 17
joder, e eu pensando quen coño me chamaba chemi, jaja. Beni, tus melenas me confunden! Pois claro que a liamos
Mañan imos ir o bareto e xa poñemos mais info. Imos ser poucos, non sei que pasa ca xente, nin a unha cea se apunta.
O mellor, con moita sorte entra sabado a tarde e domingo a mañan.
Podemos quedar pola tarde e xa imos todos xuntos senar.
Mañan imos ir o bareto e xa poñemos mais info. Imos ser poucos, non sei que pasa ca xente, nin a unha cea se apunta.
O mellor, con moita sorte entra sabado a tarde e domingo a mañan.
Podemos quedar pola tarde e xa imos todos xuntos senar.
Con moita suerte penso eu..perooo confiemos. XD
pois o sabado aise que acercar asta a guieira aver que pasa beña deica.
pois o sabado aise que acercar asta a guieira aver que pasa beña deica.
Jefry_j- Mensajes : 110
Página 1 de 1.