novato
3 participantes
Página 1 de 1.
novato
Hola amigos aki dende a mariña de lugo novo aprendiz de kitesurf kon pouquisimos kilometros. Aki estou eu so na praia de lago toda para min, con vento do norte.
cunha comenta que non fai namas que esnaquizarse por todos lados ahora rompeume o condon grande do frente mais rasgou de cheo asi por asi, un kite royal de 10m.
Haber donde poderia conseguir un condon destes, i espero aprender a navegar o antes posible, haber si podo ir vervos haber komo lle dades o vento ok saudos e bo vento.
cunha comenta que non fai namas que esnaquizarse por todos lados ahora rompeume o condon grande do frente mais rasgou de cheo asi por asi, un kite royal de 10m.
Haber donde poderia conseguir un condon destes, i espero aprender a navegar o antes posible, haber si podo ir vervos haber komo lle dades o vento ok saudos e bo vento.
wisopp- Mensajes : 8
Re: novato
Non sei que cometa e esa, pero Zoilo de Furacan, repara bordes de ataque. Pegalle un toque, ou entra en furacan.com.
ojuevo- Mensajes : 305
ok gracias, tamen busco unha cometa ke seña algo dura de 12m usada por un precio modico saudos
eu vendo unha 9m
ojuevo- Mensajes : 305
NOVATO
YO TENGO UNA NAISH RAVEN DE 12 DEL 2006 QUE NO TIENE APENAS USO.SI TE INTERESA TE LA PUEDO ENSEÑAR Y LA PUEDES PROBAR.
MARCEKITE- Mensajes : 113
Ok puedes mandarme fotos y precio gracias
Página 1 de 1.